رتبه اول واگذاری انشعابات غیر دایم در کردستان

سنندج با سه هزار و ۱۱۱ انشعاب غیر دایم ، رده اول واگذاری انشعابات غیر دائم را در میان دیگر شهرستانها به خود اختصاص داده است

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، هیوا خرم سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق استان کردستان گفت :بیشترین آمار واگذاری انشعاب های غیر دائم از تاریخ ابلاغ این قانون مربوط به شهرستان سنندج با سه هزار و ۱۱۱ انشعاب بوده و شهرستان های مریوان و بانه در رده های بعدی قرار دارند.

وی افزود: از ابتدای سال جاری تا پایان مرداد ماه دو هزار و ۳۲۳ انشعاب غیر دائم با رعایت دستورالعمل مربوطه به مشترکین متقاضی واگذار شده است که حدود ۹۵ درصد از این انشعابات در بخش خانگی بوده است.

خرم بیان کرد: در راستای خدمات رسانی به ساکنین مناطق حاشیه ای و سکونتگاه های غیر رسمی در پنج ماهه اول سال ۹۷ تعداد دو هزار و ۳۲۳ انشعاب غیر دائم به مشترکین واگذار کرده و پیش بینی می شود این رقم تا پایان سال به چهار هزار و ۱۰۰ انشعاب برسد.

سرپرست معاونت فروش و خدمات مشترکین شرکت توزیع نیروی برق به انشعابات غیر مجاز استان اشاره کرد و افزود: از ابتدای سال جاری ۹۹۱ انشعاب غیر مجاز شناسایی و جمع آوری شده است و بر اساس بازرسی های انجام شده  حدود پنج هزار و ۵۰۰ انشعاب غیر مجاز دیگر در استان وجود دارد.

انتهای پیام/م

واگذاری دو هزار و ۳۲۳ انشعاب غیر دائم به مشترکین کردستانی

 

برچسب ها: آب وفاضلاب ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.