ضاربی که روز گذشته حین سرقت مامور پلیس را با قمه مورد حمله قرار داده بود، دستگیر شد.

 حمله به مامور پلیس پس از سرقت/حال سرباز نیروی انتظامی خوب استسرهنگ سعید اعلاقلی‌پور رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ در گفتگو با خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان،  اظهار کرد: زورگیر گوشی‌قاپی که با تهدید چاقو و قمه اقدام به سرقت از افراد ناتوان از جمله پیرمردان، زنان و افراد کم و سن و سال می‌کرد روز گذشته در محدوده کلانتری ۱۴۷ گلبرگ شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود:مامور پلیس سارق را هنگام سرقت همراه با همدستش می‌بیند و به تعقیب آن‌ها می‌پردازد  و به طرف آن‌ها می‌رود، همدست سارق با دیدن مامور پلیس فرار می‌کند، سارق نیز با قمه به مامور پلیس حمله‌ور می‌شود.

  رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ تصریح کرد: مامور پلیس علی رغم اینکه زخمی شده بود، به مقاومت ادامه می‌دهد و با کمک مردم سارق را دستگیر می‌کند.

سرهنگ اعلاقلی پور گفت: سارق ۲۰ ساله و سابقه‌دار که مدت ۲ هفته است از زندان آزاد شده علت حمله به مامور را خوردن دو الی سه ورق قرص اعصاب عنوان کرد و مدعی شد که من حال خوشی نداشتم و نمی‌دانم چگونه این کار را انجام دادم.

رئیس کلانتری ۱۴۷ گلبرگ خاطرنشان کرد: سرباز وظیفه‌ای که مورد حمله قرار گرفته بود امروز از بیمارستان مرخص شد و حال عمومی وی مطلوب است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار