توزیع روزانه ۲۰۰هزار لیتر نفتگاز یورو ۵ در کردستان

در راستای ارائه خـدمات مطلوب به شهـروندان روزانه بیش از ۲۰۰هزار لیتر نفتگاز یورو پنج ،در جایگاه های عـرضه فـرآور ده های نفتی منطقه کردستان توزیع می شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، فریدون یاسمی  مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه کردستان  گفت: از ابتدای آبان ماه در ۱۱ باب جایگاه عرضه سوخت موجود در راههای مواصلاتی استان توزیع نفتگاز یورو ۵ را آغاز و هم اکنون نیز با رایزنی های صورت گرفته در صدد جذب سهمیه بیشتر جهت توزیع در دیگر جایگاه های عرضه نفتگاز  استان می باشیم .

وی افزود :افزایش راندمان سوخت خودروها ، جلوگیری از فرسودگی زودهنگام قطعات خودروهای نفت‌گاز سوز و همچنین افزایش طول عمر متوسط ناوگان حمل و نقل از مزایای استفاده از این فرآورده می باشد

یاسمی  در ادامه در خصوص نحوه کنترل کمیت و کیفیت فرآورده توزیع شده در مجاری عرضه استان گفت :با فعالیت ۱۱۸ باب جایگاه عرضه فرآورده های نفتی در این منطقه، ظرفیت خوبی در سوخت رسانی به هموطنان ایجاد شده است.

وی  همچنین به فعالیت۳۷۵ باب فروشندگی نفت سفید در استان اشاره  کردو افزود: سوخت مورد نیاز ۲۸هزار خانوار نفت سفید سوز از طریق این فروشندگی ها توزیع می شود.

تاکنون بیش از ۴۴ میلیون لیتر نفت سفید درروستاههای استان توزیع شده که ۲۴میلیون لیتر آن  درروستاهای صعب العبور ذخیره سازی شده است.

انتهای پیام/م

فعالیت۳۷۵ باب فروشندگی نفت سفید در استان  کردستان

 

برچسب ها: وزارت نیرو ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.