فرمانده انتظامی غرب استان تهران خبر داد

کشف ۱۸۵ بسته تریاک و حشیش جاسازی شده در کامیون/ ۲ سوداگر مرگ دستگیر شدند

خانچرلی از دستگیری ۲ سوداگر مرگ و کشف بیش از یک تن انواع مواد افیونی خبر داد.

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار کرد: ماموران مبارزه با موادمخدر غرب استان تهران با انجام اقدامات اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از قاچاق محموله سنگین موادافیونی که از استان‌های جنوب شرقی کشور به حوزه غرب استان تهران منتقل می‌شد، دست یافتند.

وی افزود: تیم‌های اطلاعاتی و عملیاتی پلیس مبارزه با موادمخدر استان، شب گذشته ۲ نفر از اعضای این باند را که با یک دستگاه کامیون در حال جابه جایی محموله سنگین موادمخدر در محور «زاهدان – تهران» بودند، شناسایی کردند.

سردار خانچرلی، با اشاره به توقیف کامیون مورد نظر، تصریح کرد: در بازرسی از این خودرو، ۱۵۲ بسته تریاک به وزن یک تن و ۱۸ کیلوگرم تریاک و همچنین ۲۳ بسته حشیش به میزان ۵۳ کیلو و ۴۰۰ گرم که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود، کشف کردند.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران با اشاره به ادامه تحقیقات برای شناسایی و دستگیری دیگر اعضای متواری این باند، از شهروندان خواست هرگونه اخبار و اطلاعات در رابطه با فعالیت باند‌ها و فروشندگان موادمخدر را سریعاً به مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ اطلاع رسانی کنند تا پلیس در کمترین زمان ممکن با سوداگران مرگ و مخلان نظم و امنیت برخورد قاطع کند.

انتهای پیام/

برچسب ها: اخبار جنایی ، حوادث
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار