مسئول دبیرخانه طرح همکلاسی آسمانی در گیلان منصوب شد

حجت الاسلام و المسلمین شعبان پور مسئول دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت، در حکمی از سوی یاسر تقوی، مسئول اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان استان گیلان، حجت الاسلام و المسلمین امیر شعبان پور به عنوان مسئول دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی با هدف سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز منصوب شده است.

در بخشی از این حکم آمده است:

انجمن‌های اسلامی دانش آموزان، مراکز تجمع مؤمنانه زبدگانی است که خود را مخاطب ندای وحیانی قرآن یافته و حضور در تشکیلاتی مبتنی بر تقوای فردی و جمعی را به عنوان راه دستیابی به فلاح و رستگاری برگزیده اند. راهی متبرک به قدوم هزاران شهید دانش آموزی که با اشاره، ولی و راهبر خود، رفتند تا رسیدند.

اکنون که پرچمداران انجمن‌های اسلامی، مدال افسری جنگ نرم را از حضرت امام خامنه‌ای (مدظله العالی) دریافت کرده اند، بایستی با تأسی از شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، برای پیشبرد اهداف گرانمایه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران قدم بردارند و برای ترویج فرهنگ ناب امام روح ا... (قدس اله نفس زکیه)، با روحیه استکبارستیزی حرکت نمایند .

سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، تبلوری از همت دانش آموزان برای انس و الفت با خاطرات، وصیت نامه و یادگار شهدای دانش آموز در فضای مدرسه می‌باشد؛ لذا در راستای تقویت و تحکیم این جوشش مقدس انقلابی، به موجب این حکم جنابعالی را به عنوان «مسئول دبیرخانه استانی طرح سرگذشت پژوهی شهدای دانش آموز، همکلاسی آسمانی منصوب می‌نمایم .

دبیرخانه استانی طرح همکلاسی آسمانی در بخش خمام مستقر شده است.

 

انتهای پیام/م.ع

انتصاب مسئول دبیرخانه طرح همکلاسی آسمانی در گیلان

برچسب ها: شهدا ، دفاع مقدس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.