در چهارمحال و بختیاری؛

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب برگزار می‌شود

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب برگزار می‌شودبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، فراخوان مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب، به مناسبت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، در استان چهارمحال و بختیاری اعلام شد.

علی گرجی رئیس ستاد اجرایی چهلمين سالگرد پيروزی انقلاب ‌اسلامی در چهارمحال و بختیاری گفت: این مسابقه با موضوعات اهداف، مبانی و دستاورد‌های انقلاب اسلامی، چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، خودباوری و پیشرفت‌های علمی، انقلاب اسلامی و احیای منزلت زن مسلمان، افتخار به گذشته انقلاب اسلامی، امید به آینده انقلاب اسلامی، نقش‌آفرینی انقلاب اسلامی در عرصه‌های بین‌المللی، و احیای فرهنگ ایثار و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: متن طرح‌های این سخن‌نگاشت می‌تواند بر گرفته از بیانات امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری (دام ظله) و یا جملات پر مفهوم و حاوی پیام مرتبط با موضوع فراخوان اشد.

گرجی اضافه کرد: علاقمندان می‌توانند حداکثر سه اثر به همراه نام و نام خانوادگی، کد ملی و نام شهر محل سکونت خود را تا ۱۲ بهمن امسال، به دبیرخانه این فراخوان یا به صورت فایل jpg و با حجم حداکثر ۱۰ مگابایت به شماره ۰۹۹۱۳۱۳۳۸۲۰ در پیام رسان‌های سروش و ایتا ارسال نمایند.

وی گفت: سه کمک هزینه سفر به مشهد مقدس هر کدام به ارزش سه میلیون ریال، سه کارت هدیه دو میلیون ریالی و ۱۰ کارت هدیه یک میلیون ریالی از جوایز اهدایی به به طرح‌های برگزیده خواهد بود.

گرجی، زمان داوری این مسابقه را در دهه مبارک فجر اعلام کرد و گفت: جوایز برندگان در یوم الله ۲۲ بهمن تقدیم و یا به آدرس آنها ارسال می‎شود.

انتهای پیام/ن

مسابقه سخن نگاشت چله انقلاب در چهارمحال و بختیاری

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.