فرمانده یگان های حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در سمنان:

حجم آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی کشور زیاد است/ واگذاری تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق به استان‌ها

حجم آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی کشور زیاد است/ واگذاری تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق به استان‌هافرمانده یگان های حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در سمنان گفت:امسال چندین دستگاه تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق خریداری و به استان‌ها واگذارشده است.

سرهنگ علی عباسی نژاد فرمانده یگان حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  با بیان اینکه حجم آتش‌سوزی‌ها در مناطق شمالی کشور زیاد است گفت: امسال چندین دستگاه تجهیزات و امکانات انفرادی اطفای حریق خریداری و به استان‌ها واگذارشده است.

وی افزود: با برگزاری مانورها و آموزش های اطفای حریق تلاش شد تا برای سال آینده بتوانیم سطح آتش‌سوزی و آسیب های وارده به منابع طبیعی را به کمترین میزان کاهش دهیم.

فرمانده یگان حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور از برخورد جدی و قاطع با قاچاقچیان چوب خبر داد تصریح کرد: نیروهای ما از هیچ تلاشی برای برخورد با قاچاقچیان دریغ نمی کنند و دستگیری‌ها و مقابله با این عوامل قاچاق در سطح کشور  تحت نظارت و کنترل دقیق است.

عباس‌نژاد با بیان اینکه برای بحث اطفای حریق جنگل‌ها و مراتع در منابع طبیعی امسال اعتبارات قابل قبولی در نظر گرفته شده ،عنوان داشت: با توجه به نوسانات ارزی بیان میزان اعتبارات مشکلی را حل نمی‌کند و نکته مهم خدمات صورت گرفته، تجهیزات خریداری‌شده و تجهیز گشت‌ها است.

انتهای پیام / گ

حضور فرمانده یگان های حفاظت جنگل ها، مراتع و آبخیز داری کل کشور در سمنان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار