توقیف خودرو سرقتی در مسیر اوراقی

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از دستگیری سارق خودرو و توقیف خودرو پراید سرقتی در مرحله قبل از اوراق شدن دراین شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ، سرهنگ علی تقی لو فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده گفت: ماموران پلیس آگاهی شهرستان خدابنده در اجرای طرح مبارزه با سرقت برابر اطلاعات واصله، مبنی بر اینکه افرادی قصد انتقال یک دستگاه خودرو مسروقه جهت اوراق به یکی از روستا‌های اطراف شهر قیدار را دارند شناسایی و دستگیری سارق یا سارقان و کشف خودرو در دستور پلیس قرار گرفت.

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده اطلاعاتی پلیس خودرو پراید با پلاک مخدوش شده در مسیر شهر نوربهار شهرستان خدابنده توقیف و با استعلام از سامانه پلیس مشخص گردید خودرو پراید از منطقه تهرانسر سرقت شده است.

سرهنگ تقی لو ادامه داد: با هماهنگی مقام قضایی راننده خودرو به پلیس آگاهی انتقال و با فنون پلیسی به سرقت خودرو اعتراف کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده در گفت : طی اجرای این طرح یک دستگاه خودرو نیسان سرقتی بصورت بلاصاحب کشف و یک سارق کابل و تجهیزات برقی با دو فقره سرقت دستگیر شد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شدند.

انتهای پیام /ک 

اجرای طرح مبارزه با سرقت در شهرستان خدابنده 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.