برای مس، به نام پیروزی، با هدف قهرمانی و صعود

سربازان نارنجی‌پوش خود را برای رسیدن به صدر جدول با بیشتر کردن سرعت در کورس صعود مهیا می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، تمرینات مس که این روز‌ها با حضور بیشتر هواداران هم همراه شده بود تا مس همه‌جا موج نارنجی را پشت سر خود ببیند، اشتیاقی برای کسب سه امتیاز این هفته دارد که توان ساق‌های بازیکنان مس را با انرژی مضاعف به حرکت در می‌آورد.

حرکتی که در تمرینات برای فتح الفتوح سه امتیازی این هفته آماده می‌شود تا امروز پنجشنبه تمام کرمان یکدست نارنجی رنگ، جهش بلند خود را به مقصد برساند.

بازیکنان مس این روز‌ها بر روی یک موضوع وحدت کلمه دارند، "چنان تمرکز خود را حفظ می‌کنیم، چنان در زمین می‌جنگیم و چنان برای هدف تمام توان را می‌گذاریم که تمام انرژی کرمان را در زمین‌های بازی پیش رو به چشم همه بیاوریم. "

لاله‌های شایسته نارنجی، این موضوع را در تمرینات این روز‌ها نشان دادند تا آن را در زمین بازی امروز پنجشنبه و زمین‌های بعدی ثابت کنند و در این راه آنچه که مسلم است، سربازان خط مقدم جبهه‌ی مس در زمین سبز چمن، تنها نیستند، تمامی مدیران و نیرو‌های باشگاه، پشت سر آن‌ها به انضمام لشکری از جنس ۱۵ هزار نفری برروی سکو‌ها و دل‌هایی میلیونی که در تمام کرمان در کنار این سربازان نارنجی پوش، روز پنجشنبه به میدان می‌روند تا برای رسیدن به هدف مشترک، دوشادوش آن‌ها بجنگند.

امروز پنجشنبه ساعت ۱۴ ورزشگاه شهید باهنر کرمان، جایی است که تمام شهر نارنجی می‌شود، درست به رنگ پیراهن‌هایی که برای سه امتیاز، شش عددی این بازی، از عرق خیس می‌شود، پاره‌ ای جنگ مردانه می‌شود، اما در نهایت این پرچم بزرگ نارنجی رنگ مس است که بر دستان این سفیران شایسته، در زمین بازی به نمایندگی از تمام کرمان افراشته می‌شود.

امروز پنجشنبه همه‌ی کرمان یک تن، همه یک ساق و همه یک فریاد خواهیم بود برای مس، به نام پیروزی، به هدف صعود.

یادآور می‌شود: در هفته‌ی نوزدهم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز پنج شنبه ۲۷ دی جاری، ساعت ۱۴، مس کرمان در ورزشگاه شهید باهنر مقابل گل گهر سیرجان، دیگر نماینده‌ی استان به میدان می‌رود.

انتهای پیام/ب

تقابل مس کرمان با گل گهر سیرجان در لیگ یک

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار