دانشگاه علمی کاربردی و فرماندهی انتظامی کردستان با هدف همکاری‌های آموزشی، تفاهم نامه علمی پژوهشی در قالب شروع بکار مرکز علمی کاربردی نیروی انتظامی امضا کردند.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، رئیس دانشگاه علمی و کاربردی کردستان در نشست امضای این تفاهم نامه، گفت: با تاسیس مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی و وجود پتانسیل دانشگاه و ظرفیت استان، این مرکز می‌تواند در جذب دانشجو و تعریف رشته‌های جدید و کاربردی و حل برخی از مشکلات مردم مفید باشد.

تیمور جوادی افزود: با توجه به تخصص و تجربه پرسنل این مرکز، می‌توان از این ظرفیت برای برگزاری دوره‌های کوتاه مدت و پودمان‌های تخصصی استفاده کرد که این هدف نیازمند فضای فیزیکی مناسبی است.

فرمانده انتظامی کردستان هم با ابراز خرسندی از این همکاری علمی و بین بخشی گفت: نیروی انتظامی بیش از یک دهه است که در زمینه‌های علمی موفقیت‌هایی را کسب کرده و ارتباط خوبی با دانشگاه دارد و از تجربه‌های علمی در جهت پیشگیری از جرایم بهره می‌گیرد.

سردار علی آزادی گفت: فرماندهی انتظامی کردستان علاوه بر حمایت از مرکز علمی کاربردی انتظامی و طرح‌های پژوهشی دانشگاه ها، درصدد فراهم کردن ساختمان و فضای فیزیکی مناسب برای این مرکز علمی است.

بر اساس این تفاهم نامه، دو طرف همکاری‌های مشترک در تمام زمینه‌های علمی و تحقیقاتی با توجه به توانمندی‌های علمی، فنی، نیروی انسانی، اطلاعات و تجربه و تخصص خواهند داشت.

این مرکز در سال ۹۶ تاسیس شده و اکنون روند جذب دانشجو در آن بر خلاف بعضی از مراکز دانشگاهی و آموزشی روند افزایشی دارد.

انتهای پیام/م

انعقادتفاهم نامه همکاری علمی کاربردی و فرماندهی انتظامی کردستان 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.