شکل گیری کسب و کارهای سینمایی به روش درست و طبیعی

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت :انجمن سینمای جوان یک مرکز فرهنگی است و در آن باید روحیه جمعی و گروهی بجوشد.

رمضان علی حیدری خلیلی معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی  در دیدار با اهالی سینما آبادان که در محل سینما مهر آبادان برگزار شد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، گفت: ما باید کاری کنیم که کسب و کارهای سینمایی به روش درست و طبیعی شکل گیرد و نباید به این فکر کنیم که انجمن سینمای جوانی داریم که یک واحد اداری است زیرا این نوع تفکر غلط خواهد بود .

وی افزود:انجمن سینمای جوان یک مرکز فرهنگی است و در آن باید روحیه جمعی و گروهی بجوشد و باعث ایجاد تعلق خاطر و ایجاد تجمع های سینمایی گردد تا بتوانیم کار مشترک و هم افزایی داشته باشیم .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به اینکه هنرمندان سرمایه منطقه محسوب می شوند ،گفت: ما باید سبب ساز باشیم و زمینه فعالیت را برای اهالی فرهنگ و هنر مهیا کنیم تا با تولید آثار فاخر ،امید به جامعه تزریق شود و سرمایه هایی ایجاد شود که سالهای سال درجامعه تاثیرگذار باشند.

حیدری خلیلی   ضمن انتقاد از عدم معرفی مسئول  انجمن سینمای جوان دفتر آبادان و گذشت چندین ماه از این بلاتکلیفی ،  افزود: در هفته آینده این موضوع را در وزارتخانه پیگیری و حل خواهم کرد تا مشکلات اداری  پیش روی اهالی سینما در اروند حل شود و باید این را در نظر داشته باشیم که هر امکاناتی که از پتانسیل های استانی و منطقه جذب می شود باید در راستای گسترش فعالیت های سینمایی انجمن سینمای جوان منطقه صرف شود .

وی با اشاره به تشکیل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی منطقه آزاد اروند ، ادامه داد : ایجاد اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اروند بعنوان یک حلقه جدید جهت حمایت از اهالی این منطقه می باشد و فیلم سازان این را در نظر داشته باشند که حضور سازمان سینمایی در سال آینده در استان ها بیشتر و جدی تر خواهد بود این نگاه سازمان سینمایی است که مبتنی بر برنامه سال سینمای خواهد بود .

معاون توسعه مدیریت و منابع سازمان سینمایی درباره  انعقاد تفاهم نامه سینمایی بین سازمان منطقه آزاد اروند و سازمان سینمایی گفت: تفاهم نامه ای که در خردادماه امسال به امضاء رسید را جهت اجرا پیگیری خواهم کرد تا بتوانیم بخشی از مشکلات اهالی سینمای منطقه ، استان و حتی کشورهای همسایه  را مرتفع کنیم .

حیدری خلیلی به آمادگی سازمان سینمایی جهت صدور مجوز آموزشگاه سینمایی به اهالی سینمای جوان آبادان جهت رشد و شکوفایی سینما در منطقه اشاره کرد و افزود:  برنامه ریزی های ویژه ای در سال آینده جهت ارتقاء تراز فعالیت ها و تولیدات فاخر در این منطقه صورت می پذیرد.

انتهای پیام/ د

انجمن سینمای جوان یک مرکز فرهنگی است

برچسب ها: سینما ، تفاهم نامه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.