بازگرداندن ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه از سوی پلیس اصفهان به مال باختگان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه به مال باختگان توسط ماموران این فرماندهی خبر داد.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،سردار" مهدی معصوم بیگی" فرمانده انتظامی استان اصفهان در همایش کلانتری‌ها و پاسگاه‌های فرماندهی انتظامی استان اصفهان به ابراز رضایت مقام معظم رهبری در دیدار فرماندهان نیروی انتظامی با ایشان که در دوم دی ماه امسال انجام شد اشاره کرد و گفت: به نوبه خود از رئیس پلیس پییشگیری ناجا و مجموعه کارکنان خدوم این پلیس که در کسب رضایتمندی معظم له نقش داشتند صمیمانه تقدیر و تشکر می‌کنم.

وی با بیان اینکه رضایت مقام عظمی ولایت، بی تردید رضایت حضرت، ولی عصر (عج) و رضایت خداوند را در پی دارد اظهار داشت: بی شک این موضوع بعد از کسب مدال افتخار مجاهدان فی سبیل الله از زبان، ولی امر مسلمین مدال درخشانی دیگری بود که بر سینه ستبر و جان نثار نیرو‌های انتظامی نقش بست.

سردار معصوم بیگی در ادامه به ایجاد تحول در فرماندهی انتظامی استان طی یک سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: در حوزه مواد مخدر امسال بیش از ۲۸ تن انواع مواد افیونی کشف شده که نیرو‌های پلیس پیشگیری در بیش از یک سوم این کشفیات نقش داشتند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان، از کشف ۵۰۰ میلیارد ریال اموال مسروقه و بازگرداندن آن‌ها به مال باختگان درمدت ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: بخش عمده‌ای از این کشفیات نیز توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به دست آمده است که نقش آنان در این موضوع بسیار حائز اهمیت بود.

وی، به تشکیل قرارگاه عملیاتی "اقدام و عمل" در ستاد فرماندهی انتظامی استان اصفهان و اجرای طرح‌ها و عملیات‌های " ذوالفقار" و " مرصاد " اشاره کرد و گفت: براساس آماری که از سوی بازرسی کل ناجا به دست آمده میزان رضایتمندی مردم از پلیس اصفهان ۲۲ درصد افزایش یافته و انتقاد از عملکرد ماموران نیز ۱۸ درصد کاهش داشته که این موضوع نشان می‌دهد پلیس استان در انجام ماموریت‌های خود قاعده‌مند عمل کرده است.
سردار معصوم بیگی، تصریح کرد: از ابتدای امسال ۳ راهبرد و ۱۲ اولویت در دستور کار فرماندهی انتظامی استان اصفهان قرار گرفت که خوشبختانه تا به امروز اهداف این راهبرد‌ها و اولویت‌ها تحقق پیدا کرده است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان به افزایش ۳۰ درصدی دستگیری سارقان در مدت ۹ ماهه امسال خبر داد و گفت: در زمینه پیشگیری از سرقت و مقابله با سارقان تلاش‌های بسیارزیادی توسط ماموران کلانتری‌ها و پاسگاه‌ها به عمل آمده، اما وقوع این جرم بستگی به مؤلفه‌های دیگری دارد که می‌توان با مشارکت مردم، نهاد‌های فرهنگی و اجتماعی این معضل را حل کرد.

 
انتهای پیام/م
 

امسال بیش از 28 تن انواع مواد افیونی دراستان اصفهان کشف شده است

برچسب ها: نیروی انتظامی ، سرقت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.