سردار کوثری:

دشمنان هرگز نتوانستند مانع توسعه و پیشرفت انقلاب شوند

جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه گفت: وقتی مردم تخلف عده‌ای از مسئولین را می شنوند نباید تصور کنند که جامعه دچار فساد شده است.

دشمنان هرگز نتوانستند مانع توسعه و پیشرفت انقلاب شوندبه گزارش حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل کوثری جانشین فرمانده قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز پنجشنبه 27 دی ماه در مراسم یادواره شهدای مدافع حرم لشکر 23 خاتم الانبیا سپاه سیدالشهدا (ع) اظهار کرد: تخلفاتی که از سوی برخی مسئولان صورت می گیرد، نباید به پای همه نوشته شود چرا که در جامعه ما انسان های خوب و فداکار هم وجود دارند.

وی افزود: شهدا با عمل خود جانشان را در طبق اخلاص می گذارند تا من و شما به هوش بیاییم و جامعه سلامت و سالم باشد.

کوثری گفت: مسئولانی که از مسئولیت بیشتری برخوردار هستند باید گام‌های موثر و بلندتری را در جهت سلامت جامعه بردارند تا جامعه برای ظهور صاحب اصلی انقلاب، آقا امام زمان (عج) آماده شود.

وی ادامه داد: نظام جمهوری اسلامی و انقلاب بر مبنا و پایه اسلام ناب محمدی (ص) قرار گرفته است.

این مقام نظامی یادآور شد: حضرت امام راحل با دست خالی و در سن 77 سالگی با جسمی ضعیف کاری مهم و ارزشمند انجام داد که در دنیا و تاریخ بی نظیر است.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: امام خمینی (ره) با شفافیت و صراحت با کلام خداوند و ائمه اطهار (ع) در مقابل دو ابرقدرتی که تمام دنیا را بین خود تقسیم کرده بودند، صف آرایی کرد.

کوثری عنوان کرد: کشورها بعد از جنگ جهانی دوم، تحت سلطه دو ابرقدرت بزرگ ، آمریکا و شوروی سابق قرار گرفته بودند.

وی با اشاره به اینکه آمریکا به عنوان یکی از ابرقدرت ها، ایران را سهم خود و شوروی سابق هم عراق را سهم خود قرار داده بودند، افزود: هندوستان هم سهم شوروی سابق و پاکستان هم سهم آمریکا شده بود و با زورگویی و قدرت طلبی، کشورها را بین خود تقسیم کرده بودند.

کوثری اظهار کرد: امام خمینی (ره) با دست خالی در برابر این ابرقدرتها ایستاد و تحولی را در عرصه جهانی به خصوص در حوزه گفتمان معنوی و مباحث سیاسی ایجاد کرد.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه امام راحل چنان تحولی را در عرصه جهانی به وجود آوردند که موجب شگفتی همه دنیا شد، گفت: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران ، همه ابرقدرتهای دنیا با یکدیگر متحد شدند تا بتوانند مانع رشد و حرکت سیر خروشان و معنوی انقلاب اسلامی شوند.

وی با اشاره به اینکه دشمنان هرگز نتوانستند مانع توسعه و پیشرفت انقلاب شوند، خاطر نشان کرد: دو عامل رمز موفقیت انقلاب اسلامی شد که یک عامل رهبری، ولایت و مقام معظم رهبری و عامل دوم وجود مردم ولایتمدار است.

کوثری اظهار کرد: ملت ایران در هر مقطعی از زمان که نیاز بود در صحنه حضور یافته و لبیک گفتند و همه فقط با خدا معامله کردند.  آمریکا و صهونیست‌ها و ارتجاع منطقه همگی مدعی اسلام بودند و همچنین کشورهای عربی از جمله عربستان نیز خود را مسلمان می‌دانستند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: حضرت امام خمینی (ره) فرمودند که اینها به دنبال اسلام آمریکایی هستند.

وی تصریح کرد: زمانی که جوانان مسلمان و غیرمسلمان همواره به دنبال حقیقت هستند کلام روح بخش و الهی حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری را در هرگوشه جهان شنیده اند آن چنان در صحنه حضور یافتند که باعث شگفتی جهانیان شدند.

کوثری گفت: دشمنان انقلاب اسلامی و قرآن و اسلام برای دست یافتن به اهداف شوم و پلید خود توطئه هایی را طراحی کردند تا مانع گفتمان و پیشرفت انقلاب شوند اما هرگز موفق نشدند.

وی ادامه داد: کسانی که به دنبال حق و حقیقت بودند تا یک انسان الهی در راس امور قرار بگیرد در صحنه حضور یافته و یاری کردند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: اگر جوانان برای یاری ولی امر مسلمین و ولایت در صحنه حاضر نمی شدند تا امروز انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی پیش نمی رفت.

وی رهبری و ولایت و مردم ولایتمدار دو عامل لازم و ملزوم هم هستند، افزود: در صدر اسلام ، پیامبر (ص) در غدیر خم جانشین خود را تعیین کرده بود ولی آنها نگذاشتن و با تشکیل شورای سقیفه، امیرالمومنین (ع) را 25 سال خانه نشین کردند.

کوثری ادامه داد: در کشور ایران به خاطر وجود مردم ولایتمدار بعد از رحلت امام خمینی (ره) جانشین بر حق امام زمان (عج) یعنی مقام معظم رهبری انتخاب شدند و کار را با صلابت ادامه دادند.

وی یادآور شد: کشور ایران هرگز به هیچ کشوری تعدی نکرد، اما در دوران دفاع مقدس جنگ را بر ما تحمیل کردند و رزمندگان به فرماندهی حضرت امام خمینی (ره) رفته و بر اساس کلام خود از کشور دفاع کردند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: رزمندگان در برابر دشمنی که تا دندان مسلح بود ایستادند و مقاومت کردند.

وی با بیان اینکه جوانان انقلابی و ولایتمدار موجب رعب و وحشت دشمنان و استکبار جهانی شدند، افزود: استکبار جهانی و صهیونیست بین الملل از انسان‌های پاک، مجاهد، فداکار و با روحیه انقلابی می ترسد. 

کوثری گفت: مردم در صحنه وارد شده و توطئه های دشمنان انقلاب ونظام را در هر دوره ای خنثی کردند.

وی خاطر نشان کرد: دو فرزند مقام معظم رهبری با سن کمی که داشتند در دوران دفاع مقدس با گمنامی در جبهه های نبرد حق علیه باطل حضور یافتند.

جانشین قرارگاه ثارالله سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: مقام معظم رهبری پس از حضور فرزندانشان در جبهه فرمودند اگر فرزندان من شهید و یا زخمی شدند ایرادی ندارد فقط سعی کنید تا اسیر دشمن نشوند که دشمن از این موقعیت سوء استفاده کنند.

وی اظهار کرد: مقام معظم رهبری در دوران جنگ هیچ تفاوتی بین فرزندان خود و دیگر جوانان قائل نبودند و شهادت را افتخاری برای خانواده شان می دانستند.

اسماعیل کوثری گفت: رزمندگان برای جهاد فی سبیل الله و در راه خدا قدم برداشتند و حرکت کردند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار