انصارالله یمن: امارات در روند مبادله اسرا کارشکنی می‌کند

رئیس کمیته اسرا و بازداشت‌شدگان هیأت انصارالله گفت: امارات از ارائه اطلاعات درباره اسراء یمنی خودداری می‌کند.

انصارالله یمن: امارات در روند مبادله اسرا کارشکنی می‌کندبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از شبکه تلویزیونی الجزیره، رئیس کمیته اسراء و بازداشت‌شدگان هیأت انصارالله یمن در گفت و گوهای مبادله اسرا در پایتخت اردن گفت امارات از ارائه اطلاعات درباره اسراء یمنی خودداری می کند.

عبدالقادر مرتضی، رئیس «کمیته اسرا و بازداشت‌شدگان» هیأت انصارالله یمن، در نشست‌های امان، پایتخت اردن، امارات را به سنگ اندازی در هر گونه توافق مربوط به مبادله اسرا متهم کرد.

عبدالقادر مرتضی گفت: ما با گزافه گویی، (امارات) را متهم نکرده‌ایم، بلکه با توجه به اطلاعاتی که طرف مقابل از اسرای ما در امارات ارائه کرد (امارات را) متهم می کنیم، چون ابوظبی درباره هیچ یک از اسرای موجود در این کشور گزارش یا اطلاعی نداده است. این موضوع، امارات را در مظان اتهام قرار می دهد. امارات تا این لحظه درباره فهرست هایی که به طرف مقابل ارائه کردیم، اطلاعات درستی نداده است. تعداد اسرا هفت هزار و پانصد نفر است در حالیکه آنها (امارات) فقط از هفتصد اسیر در این فهرست، گزارش ارائه کردند و به هیچ وجه درباره دیگر اسرا اطلاعاتی نداده اند.

این مقام انصارالله یمن افزود: صدها اسیر از جبهه های داخلی به امارات و عربستان منتقل شدند. در مذاکرات سال 2016 کویت، شمار زیادی از اسرا را آزاد کردیم که بیش از یکصد و پنجاه اسیر در عربستان بودند.

انتهای پیام/

برچسب ها: یمن ، آسیا ، امارات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار