مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: یکی از مطالبات اصلی مردم استان بوشهر تکمیل بزرگراه گناوه – دیلم بوده است که شاهد تلاش ویژه‌ای برای تکمیل این محور هستیم و امیدواریم زمینه رضایت‌مندی مردم را فراهم سازد.

افتتاح  بزرگراه گناوه – دیلم از مطالبات مردم استان بوشهر تکمیل بوده استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، فرزاد رستمی بعد از ظهر پنجشنبه در حاشیه آیین افتتاح بزرگراه گناوه – دیلم با ابراز خرسندی از افتتاح این پروژه مهم و حیاتی در شمال استان بوشهر گفت: این جاده در گذشته به جاده مرگ معروف بود و شاهد تصادف‌های منجربه‌فوت متعددی در این محور بودیم.

وی تصریح کرد: با ساخت قطعات مختلف این بزرگراه شاهد کاهش تصادفات بوده‌ایم و امروز این محور به طور کامل به بهره‌برداری رسید.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر بیان کرد: این بزرگراه به طول ۶۱ کیلومتر و عرض ۱۱ متر با اعتبار هزار و ۲۶۰ میلیارد ریال احداث شده و ۳۵۱ هزار مترمربع خاکبرداری، یک میلیون و ۱۱۶ هزار مترمکعب خاکریزی، استفاده از ۱۶۱ هزار تن آسفالت و به کارگیری۳۶ هزار و ۵۰۰ مترمکعب بتن، و داشتن۱۲۰ دستگاه آبرو و یک دستگاه پل خاص از ویژگی‌های این محور است.

رستمی بیان کرد: سهولت در حمل و نقل و جابه جایی، کاهش تصادفات جاده ای، بالابردن سطح ایمنی در نقل و انتقالات کشور، اشتغال زایی وجذب نیروی کار در منطقه، سهولت ارتباط شهرستان‌های بوشهر، دشتستان، گناوه، دیلم و اهواز، توسعه و آبادانی زیرساخت‌های حیاتی کشور از عمده اهداف این طرح است.

انتهای پیام/م

بزرگراه گناوه – دیلم تصادفات را کاهش داده است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.