واکنش دادستان کل کشور به فضاسازی‌ معاندین نظام درباره اجرای حدود الهی

حجت الاسلام و المسلمین منتظری به فضاسازی معاندین نظام در رابطه با اجرای حدود الهی واکنش نشان داد.

واکنش دادستان کل کشور به فضاسازی‌ معاندین نظام درباره اجرای حدود الهیبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، پس از اظهارات دادستان کل کشور در همایش روسا و مسئولان مبارزه با سرقت در نیروی انتظامی در رابطه با اجرای حد سرقت، برخی در داخل و همچنین معاندین با نظام و احکام اسلامی به فضاسازی در این رابطه پرداخته و برداشت‌های مختلفی از این سخنان حجت الاسلام و المسلمین منتظری داشتند تا به این طریق حدود الهی را زیر سئوال ببرند.

این در حالی است که حجت الاسلام و المسلمین منتظری دادستان کل کشور در این رابطه اظهار کرد: پس از اینکه در آن همایش در خصوص حدود الهی از جمله حد سرقت «قطع ید» با شرایط ۱۴ گانه‌ای که در قانون مجازات اسلامی به تفصیل آمده مطالبی را بیان کردم، برخی رسانه‌های مکتوب و شبکه‌های فضای مجازی به ویژه عده‌ای از معاندین با احکام نورانی اسلامی با هدف و برداشت ناصواب و یا انتخاب تیتر‌هایی به سلیقه خود به تفسیر این موضوع پرداختند.


بیشتر بخوانید: اختلاس‌های بزرگ افراد با نفوذ به اژدهای هفت‌سر تبدیل شده است/ سرقت؛ دومین جرم کشور


وی با بیان اینکه تأکید ما بر این بوده که حدود الهی که در قرآن کریم به آن‌ها تصریح شده تعطیل بردار نیست، گفت: ما نباید به علت فشار‌های مدعیان دروغین حقوق بشری که با پندار غلط خود حدود الهی را مغایر آن می‌دانند، اجرای این حدود را تعطیل کنیم.

دادستان کل کشور با بیان اینکه عده‌ای متاسفانه به بهانه اینکه در مجامع بین المللی از باب مسائل حقوق بشری مورد هجمه و محکومیت قرار نگیریم، به دنبال تعطیلی حدود الهی هستند، خاطرنشان کرد: نکته اخیر، نه اینکه نظر اینجانب بوده بلکه تخطئه کسانی است که دارای این اندیشه و نظر حقوقی هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۲
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
علی
۲۰:۳۲ ۲۹ دی ۱۳۹۷
به امیدی اجرای تمام احکام و حدود الهی تعطیل شده مثل قطع دست دزد و گردن زدن کفار و مرتدین و محاربین و سنگسار .
ما چاره ای جز برگشت به صدر اسلام نداریم.باید دست از ماله کشی و عقاید التقاطی کشید و اسلام واقعی ناب محمدی رو بدون ماله کشی و ترس اجرا کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۳۰ ۲۹ دی ۱۳۹۷
شلاق جزو احكام اسلامه كه جلوي جرم و خلاف رو ميگيره و جلوي زنداني شدن افراد كه باعث تلف شدن عمر مردمه رو ميگيره
United States of America
ناشناس
۰۶:۱۶ ۲۹ دی ۱۳۹۷
دوکشورمؤفق اسلامی درمبارزه بافسادازهرنوع که مالزی واندونزی بودند هم برای اجرای حدیا قوانین اسلام ازطرف کشورهای غربی ومهره های آنهادرمیان مردم کشورشون تحت نام گروه های دروغین حقوق بشربااین مسائل مواجه بودندامااحکام اسلام رااجراء کردندبا فسادمبارزه کردندمردم این دوکشوراسلامی هم حمایت کردندوفریب تبلیغ دروغ غربی هارونخوردند مابایددراین زمینه باهردو کشورمسلمان وپیشرفته مالزی واندونزی همکاری و تبادل نظرداشته باشیم جهت اجراء احکام اسلام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۲۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
اقای داد ستان حدود الهی رو برای متعدیان به بیت‌المال مال هم اجرا کنید تا مردم با شما هم راه شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۶ ۲۸ دی ۱۳۹۷
غربی ها دلشون به حقوق بشر نسوخته . همینها در برابر عربستان که حتی بدون بعضی از شرایط قطع ید دارد و یا با شمشیر به طرز فجیع سر از تن افراد جدا می کند هیچ چیزی نمیگن !
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۲۸ ۲۸ دی ۱۳۹۷
کاش حدود الهی درباره اونایی که به دانه درشت ها وصلندهم اجرامیشد
Iran (Islamic Republic of)
Mim
۲۱:۱۷ ۲۸ دی ۱۳۹۷
قطع دست دزد اگر ميذاشتن اجرابشه
اختلاص هاى كمر شكن براى اقتصاد مملكت اتفاق نمى افتاد كه الان تاوان انها از بيتالمال (جيب مردم) باعث فقر مردم ونابودى ارزش پول ملى بشه .!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۲۱ ۲۸ دی ۱۳۹۷
رعایت نکردن به قرآن و حق الناس گناه است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
ایا حدود الهی در مورد خاوری ومرتضوی هم قابل اجرا است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۴ ۲۸ دی ۱۳۹۷
آره داره مثل سرطان رشد میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۵۳ ۲۸ دی ۱۳۹۷
حق الناس امروز واژه غریبی شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۳۲ ۲۸ دی ۱۳۹۷
باسلام حدود الهی تعطیل بردار نیست در کشوری که نامش جمهوری اسلامی است حدود الهی هم حتما بایداجراشود اما مسئلی که اینجاست این است که دولت چقدر در جهت رفع معیشت مردم جامعه تلاش کرده است روزبروز گرانی وبیکاری زیاد میشود و درنتیجه طبق امار سرقت های خرد هم زیادتر شده دراین شرایط بهترنیست بیشترین تلاش مان این باشد که به دنبال رفع مشکلات اقتصادی مردم باشیم تا به این صورت جلوی خیلی از سرقت هایی که به خاطر رزق یومیه انجام میگیرد گرفته شود تا هم خدا هم رهبروهم ملت راضی باشند
آخرین اخبار