تظاهرات معترضان به سیاست‌های ترامپ همزمان با سالگرد راهپیمایی زنان

"راهپیمایی زنان" که آغازگر تظاهرات گسترده علیه رئیس جمهور آمریکا در ژانویه ۲۰۱۷ بود، قرار است روز شنبه در سومین سالگرد برگزاری آن برگزار شود.

تظاهرات معترضان به سیاست‌های ترامپ همزمان با سالگرد راهپیمایی زنانبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از خبرگزاری فرانسه، "راهپیمایی زنان" که آغازگر تظاهرات گسترده علیه دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا در ژانویه 2017 بود قرار است روز شنبه در سومین سالگرد برگزاری آن برگزار شود.

بر این اساس، تظاهرات بزرگ واشنگتن قرار است ساعت 10 به وقت محلی (15 به وقت گرینویچ) آغاز شود. سال گذشته با فراخوان جنبش های "می تو MeToo" و "تایمز آپ Time's Up" در اعتراض به آزار و اذیت و خشونت های جنسی بیش از 500 هزار نفر به خیابان ها آمدند.

برگزار کنندگان به مناسبت "دومین سال مقاومت در برابر ریاست جمهوری ترامپ" مردم را به تظاهرات دعوت کرده اند و این در حالی است که شمار زنان راه یافته به کنگره در انتخابات پارلمانی نوامبر 2018 به رقم بی سابقه 131 نفر رسیده است.

همچنین کشمکش درخصوص انتخاب برت کاوانا در ماه سپتامبر به عنوان قاضی دیوان عالی، که به سوء استفاده جنسی در دوره جوانی متهم است باعث مصمم تر شدن تظاهرکنندگان شده است که از "کلاه صورتی" به عنوان نماد جنبش خود استفاده می کنند. آنها همچنین به سیاست جدا سازی اعضای خانواده های مهاجران غیر قانونی بازداشت شده در مرز مکزیک معترض هستند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار