اوسیانو کروز: اکنون زمان کار کردن است/ برای بازی مقابل عمان آماده ایم

مربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: اکنون زمانی است که یا باید کار انجام دهیم یا اینکه بمیریم.

اوسیانو کروز: اکنون زمان کار کردن یا مردن است/ تمام تمرکزمان روی بازی با عمان استبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اوسیانو داکروز مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره آخرین وضعیت تیم ملی فوتبال ایران پیش از بازی با عمان در مرحله یک هشتم نهایی جام ملت‌های آسیا بیان کرد: به صورت کامل آماده این بازی هستیم. تلاش کردیم از مرحله گروهی به عنوان تیم اول صعود کنیم و این اتفاق هم رخ داد و اکنون منتظر تیم ملی فوتبال عمان هستیم.

او ادامه داد: بازی دشواری پیش رو داریم چراکه بازی‌های عمان را مقابل تیم های  ملی فوتبال  ژاپن و ازبکستان دیدیم. اکنون زمانی است که یا باید کار انجام دهیم یا اینکه بمیریم. برای بازی با عمان آمادگی کاملی داریم و می‌دانیم با حریف دشواری بازی می‌کنیم.

اوسیانو درباره اینکه آیا دلیل تغییرات متوالی در ترکیب تیم ملی ایران در ۳ بازی مرحله گروهی رو نشدن ارنج این تیم برای رقابت‌های حذفی بوده است، توضیح داد: شرایط آماده سازی تیم ملی آنگونه که ما می‌خواستیم نبود و باید به سایر بازیکنان هم شانس بازی می‌دادیم. باتوجه به عملکرد تیم ملی و بازیکنانمان اکنون برای انتخاب ۱۱ بازیکن اصلی سردرد داریم چرا که تمام بازیکنان استحقاق حضور در ترکیب ثابت تیم ملی را دارند. اکنون باید به پیروزی مقابل عمان فکر کنیم و به همین دلیل باید بهترین نفرات انتخاب شوند.

او درباره احتمال رویارویی ایران با ژاپن در مرحله نیمه نهایی و تقابل با استرالیا در فینال جام ملت‌های آسیا بیان کرد: فکر کردن به تیمی که شاید در بهترین حالت دو بازی بعد با آن بازی کنیم بزرگترین اشتباه است. به حریفان‌مان به خصوص تیم عمان احترام می‌گذاریم و اکنون به این تیم فکر می‌کنیم. در حال حاضر تمام تمرکز ما روی بازی با عمان است.

در ادامه یکی از خبرنگاران درباره حواشی تیم ملی در روز‌های اخیر از کروز سوال پرسید که مدیررسانه تیم ملی بدون اینکه اجازه جواب دادن به این سوال را به کروز بدهد درخواست کرد سوال بعدی مطرح شود.

مربی تیم ملی فوتبال ایران درباره اینکه عمان همواره عملکرد خوبی مقابل ایران داشته است، گفت: عمان تیم خوبی است و با این تیم در مرحله مقدماتی جام جهانی ۲۰۱۸ هم بازی کردیم. می‌توانم بگویم سخت‌ترین حریف ما در آن مرحله عمان بود که دوشادوش ما حرکت می‌کرد، اما در نهایت به عنوان تیم اول صعود کردیم و به همین دلیل از دشواری‌های بازی با عمان اطلاع داریم. برای این بازی کار خاصی نداریم. همه می‌دانند چه کاری باید انجام دهند و با بهترین آمادگی بازی می‌کنیم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم و بهترین نتیجه را بگیریم.


بیشتر بخوانید:

آرامش پس از طوفان در تمرین تیم ملی فوتبال/ روس‌ها همسایه شاگردان کی روش شدند

"سردار آزمون" در میان ۵ بازیکن برتر مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا

تیم ملی ایران در مرحله یک هشتم نهایی به مصاف عمان می‌رود

بی تفاوتی سعودی‌ها نسبت به باخت تحقیرآمیزشان مقابل قطر


انتهای پیام/

اظهارات مربی تیم ملی فوتبال درباره شرایط این تیم 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.