دلایل کاهش عمر باتری تلفن همراه+ اینفوگرافی

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود طول عمر باتری گوشی به شدت کاهش یابد، قرار دادن موبایل در محیط‌های بسیار سرد یا گرم است.

دلایل کاهش عمر باتری تلفن همراه+ اینفوگرافیبه گزارش خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، متخصصان فعال در حوزه فناوری گوشی‌های هوشمند می‌گویند در صورتی که از گوشی خود به درستی مراقبت نکنید، گوشی شما دچار مشکلات جدی می‌شود و این امر به ضعیف شدن عملکرد گوشی منجر خواهد شد.

تلفن همراه را به مدت طولانی بدون شارژ نگه ندارید

چندین ساعت بدون شارژ ماندن گوشی یکی از عواملی است که عمر مفید باتری را کاهش می‌دهد؛ بعد از چند ساعت باقی ماندن بدون شارژ، عمر مفید باتری‌های لیتیوم‌یون به شدت کاهش پیدا می‌کند؛ از ابن رو متخصصان توصیه می‌کنند که گوشی را به مدت طولانی بدون شارژ نگه ندارید؛ میزان ایده آل بیشترین شارژ گوشی 95 درصد است که کاربران هنگام مشاهده این عدد، باید گوشی را از پریز برق و شارژ بکشند.

یکی از مهم‌ترین عواملی که باعث می‌شود طول عمر باتری گوشی به شدت کاهش باید، قرار دادن موبایل در محیط‌های بسیار سرد یا گرم است.

شارژ کردن گوشی از شب تا صبح باعث می‌شود گوشی Over _ charged شود و دیگر بازدهی مطلوبی نداشته باشد, علاوه بر این افتادن گوشی روی زمین می‌تواند اثر مخرب زیادی بر نحوه عملکرد باتری و شارژدهی گوشی‌های هوشمند داشته باشد.

عوامل کاهش عمر مفید باتری موبایل + اینفوگرافی

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.