جا به جایی بیش از ۳۲۵ هزار مرسوله پستی درخراسان شمالی

مدیرکل پست خراسان شمالی گفت: آذرماه امسال ۳۲۵ هزار و ۹۳۲ مرسوله در استان جابه‌جا شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ، خانی مدیرکل پست خراسان شمالی ترافیک صادره و وارده به ازای هر واحد پستی در آذرماه را به ترتیب هزار و ۳۷ و ۲۸۸ مرسوله برشمرد وگفت: در این مدت در مجموع ۳۲۵ هزار و ۹۳۲ مرسوله جابه‌جا شده است.

وی افزود:  آذرماه امسال ۲۵۵ هزار و ۶۳ مرسوله از استان خراسان شمالی صادر و ۷۰ هزار و ۸۶۹ مرسوله به استان وارد شده است.

خانی با اشاره به اینکه ۲۴۶ واحد پستی در استان فعال است، گفت: سرانه ترافیک جمعیت در استان خراسان شمالی سه‌دهم نفر است و سرانه ترافیک کارمند نیز رقم ۳ هزار و ۳۱۲ نفر را نشان می‌دهد.

وی تعداد دفاتر ICT روستایی در استان را ۱۴۲ دفتر عنوان و اظهار کرد: ۸۷ دفتر نمایندگی پستی در روستا‌ها فعال است و ۸ دفتر یا باجه پستی دولتی نیز در استان نمایندگی دارند.

مدیرکل پست استان همچنین به ثبت‌نام پنجمین مرحله اقلام فیلاتلی با آلیاژ‌های فلزی طلا و نقره با طرح تمبرینه یادبود میلاد امام رضا (ع) از شنبه ۱۵ تا ۳۰ دی‌ماه اشاره کرد و گفت: علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام این تمبرینه‌های نفیس می‌توانند به بازار الکترونیک شرکت ملی پست به آدرس ebazar.post.ir و یا سامانه گروه صنایع دستی پرنیا به آدرس niyaco.com مراجعه کنند.

وی افزود: طرح‌های تولید شده شامل مجموعه‌های فاخر و نفیس با تصویر تمبرینه یادبود میلاد امام رضا (ع) اعم از طلا یک گرمی، نقره پنج گرمی و مجموعه کلکسیونی به صورت صندوقچه نفیس شامل طلا یک گرمی، نقره ۱۰ گرمی و بایمتال (طلا ۱۰.۵ گرمی و نقره ۹.۵ گرمی) است.

انتهای پیام/ ب 

فعالیت ۲۴۶ واحد پستی در خراسان شمالی

برچسب ها: پست ، مرسوله پستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.