انتقال مادر باردار زنجانی به بیمارستان با کمک امدادگران هلال احمر

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان گفت: مادر باردار قیداری که به دلیل کولاک شدید بامشکل انتقال مواجه بود با تلاش تلاشگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان ؛  میرزایی مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان زنجان با اشاره به این که هلال احمر استان زنجان در ۲۴ ساعت گذشته به ۴۴۹ نفر گرفتار در کولاک، امدادرسانی کرده است گفت: همچنین ۱۰۷ نفر نیز در پایگاه‌های امداد جاده‌ای و مساجد استان از سوی این جمعیت اسکان یافتند.

وی افزود: تعداد تیم‌های عملیاتی اعزامی برای خدمات رسانی به در راه ماندگان را ۱۰ تیم بیان کرد و افزود: در این ماموریت‌ها ۱۰ دستگاه آمبولانس و خودروی کمک دار حضور یافتند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان گفت: در استان زنجان ۱۵ پایگاه عملیاتی هلال احمر با ۳۰۰ نجاتگر و امدادگر و ۱۸ دستگاه آمبولانس، ۶ دستگاه خودرو نجات، ۱۴ دستگاه خودرو کمک دار امدادی، ۳ دستگاه خودرو چند منظوره آرگو، یک فروند بالگرد امداد در طرح زمستانی جاده‌های استان زنجان حضور دارند.

میرزائی خاطر نشان کرد: همچنین مادر باردار قیداری هم که به دلیل کولاک شدید بامشکل انتقال مواجه بود با تلاش تلاشگران جمعیت هلال احمر به بیمارستان منتقل شد.


انتهای پیام /ک


امدادرسانی جمعیت هلال احمر زنجان به افراد گرفتار در کولاک

برچسب ها: برف و کولاک ، اب و هوا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.