رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور:

مهلت ثبت نام ازدواج دانشجویی تا ۳۰ بهمن تمدید شد

حجت الاسلام و المسلمین صالحی گفت: با توجه به استقبال زوج‌های جوان و تعداد بالای ثبت نام کنندگان ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت تا ۳۰ بهمن ماه تمدید شد.

مهلت ثبت نام ازدواج داشنجویی تا ۳۰ بهمن تمدید شدبه گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محمدمهدی صالحی معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها و رئیس ستاد ازدواج دانشجویی کشور با اعلام تمدید ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر تا بهشت، تصریح کرد: بنا به اعلام رسمی سامانه ازدواج دانشجویی مهلت ثبت نام برای شرکت در بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی همسفر تا بهشت پایان دی ماه اعلام شده بود که با توجه به استقبال بالای زوج‌های دانشجو مهلت ثبت نام تا ۳۰ بهمن ماه تمدید می‌شود.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی با عنوان اینکه امسال نسبت به سال‌های گذشته دو ماه زودتر ثبت نام را آغاز و اعزام‌ها را شروع کرده‌ایم، افزود: این مسئله باعث شد تا بتوانیم خارج از زمان‌های ازدحام زائر در مشهد همچون رجب و شعبان اعزام‌ها را ساماندهی کنیم و بتوانیم ضمن کاهش هزینه رزرو هتل ها، از بهترین هتل‌ها برای پذیرایی از دانشجویان بهره ببریم.

وی تصریح کرد: در دانشگاه‌هایی که زمینه آموزش مجازی فراهم است سعی می‌کنیم تا بخشی از آموزش‌ها به صورت اختیاری و در قالب شبکه‌های مجازی به زوجین ارائه شود و ادامه آن نیز همزمان با سفر به مشهد مقدس و در قالب مجموعه‌ای از کارگاه‌های آموزشی، برنامه‌های معنوی و ارائه مهارت‌های زندگی با استفاده از ابزار‌های هنری همچون تئاتر با محتوایی ناظر به موضوعاتی که در زندگی زناشویی زوج‌های جوان تاثیرگذار و ماندگار است برگزار شود.

معاون فرهنگی سیاسی نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌ها ثمره این رویکرد را آمار بسیار پایین طلاق در میان ازدواج‌های دانشجویی در مقایسه با ازدواج‌های معمولی عنوان کرد و اظهار داشت: آمار طلاق در میان دانشجویانی که بین سال ۹۰ تا ۹۷ ازدواج دانشجویی کرده‌اند، از میانگین طلاق در سطح جامعه بسیار کمتر است.

حجت‌الاسلام و المسلمین صالحی در پایان اعلام کرد: متقاضیان برای شرکت در این طرح می‌توانند به سایت مراجعه کنند و پس از انجام مراحل ثبت نام نسبت به انتخاب کاروان خود اقدام کنند.

انتهای پیام/

ثبت نام دوره بیست و دوم طرح ملی همسفر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۰۶:۳۹ ۳۰ دی ۱۳۹۷
این افراد حین دانشجویی ازدواج نکردن و چند سال بعد ازدواج دارن تو این سامانه ثبت نام میکنن