صبح امروز برگزار شد؛

تجمع مردمی مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی +عکس

جمعی از اصحاب رسانه، مردم و دانشجویان صبح امروز در اعتراض به بازداشت خبرنگار شبکه پرس تی‌وی مقابل سفارت سوئیس تجمع کردند.

به گزارش خبرنگار حوزه سیاست خارجی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، جمعی از اصحاب رسانه، مردم و دانشجویان صبح امروز یکشنبه ٣٠ دی ماه در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی خبرنگار شبکه پرس تی‌وی مقابل سفارت سوئیس حافظ منافع آمریکا در تهران تجمع کردند.

برگزاری تجمع مردمی مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی

تجمع مردمی مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی


بیشتر بخوانید:  بازداشت خبرنگار پرس تی وی آخرین تلاش آمریکا برای سرپوش گذاشتن بر ناکامی هایش نخواهد بود


تجمع مردمی مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی

تجمع مردمی مقابل سفارت سوئیس در اعتراض به بازداشت مرضیه هاشمی

بنابر این گزارش، تجمع کنندگان شعارهایی از قبیل «مرگ بر آمریکا، ضد حقوق بشر»، «مرضیه هاشمی آزاد باید گردد»، «شعار هر آزاده، آزادی مرضیه» و «free free marziye hashemi» سر دادند.


بیشتر بخوانید: موافقت قاضی آمریکایی با ادامه حبس بی‌دلیل مرضیه هاشمی


گفتنی است؛ مرضیه هاشمی مجری شبکه پرس تی وی روز یکشنبه هفته گذشته در حالی که برای دیدار با اعضای خانواده از جمله برادر بیمارش به آمریکا سفر کرده بود، بدون هیچ‌گونه اتهامی در فرودگاه بین‌المللی سنت لوئیس دستگیر و به زندان منتقل شد و تاکنون هیچ اتهامی به‌صورت رسمی علیه وی مطرح نشده است.

هاشمی در گفت‌وگویی کوتاه با اعضای خانواده خود از بدرفتاری با او در بازداشتگاه خبر داده است. وی گفته که مأموران آمریکایی به وی اهانت کرده و به‌اجبار حجاب را از سرش برداشته، دست و پاهای او را با زنجیر بسته و با وی همانند یک مجرم رفتار کرده‌اند.

فعالان رسانه‌ای و نهاد‌های مختلف فرهنگی و اشخاص حقیقی و حقوقی بسیاری در ایران و سراسر جهان به اقدام غیر قانونی و رفتار ضد بشری آمریکا علیه مرضیه هاشمی اعتراض کرده اند.

انتهای پیام/

برچسب ها: حقوق بشر ، آمریکا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۱ ۰۲ بهمن ۱۳۹۷
چرا هیچ اطلاع‌رسانی‌ای برای این تجمع نشد؟ هیچ کدوم از مردم خبر نداشتن! گر می‌خواستن فقط با چندتا دوستاشون تجمع برگزار کنن چرا دیگه نام خانم مرضیه هاشمی رو روی اون گذاشتن؟ اینجوری کار رو ضایع کردن! اونم جلوی جانشین لانه جاسوسی!!!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۰۵ ۳۰ دی ۱۳۹۷
هر چه پس اندازم بود دهكده آبي خورد. يكساله كه وقت و گذاشتم و پول زيادي هزينه كردم ولي دريغ از يك ريال پولم رو پس بگيرم . خدايا خودت كمكمون كن
Iran (Islamic Republic of)
نوری
۱۵:۱۶ ۳۰ دی ۱۳۹۷
آخی.با اینکه ربطی به این خبر نداره .باید بگم احساس همدردی میکنم.ولی من به همه میگم تو رو خدا پولاتون رو به این غول های پشت گرم ندید که اگر هم خوردن دستتون خالی بمونه
آخرین اخبار