مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم عنوان کرد؛

تجلیل از مادران شهدای جاویدالاثر در قم/برگزاری جشنواره فیلم کوتاه «مادران چشم‌انتظار»در قم

مقیمی گفت:پس از گردآوری این آثار،فیلم‌های کوتاهی با این مضمون مادران شهدای جاویدالاثر،ساخته خواهد شد وبا تجلیل از این مادران،آثار برگزیده جشنواره موردتقدیر قرار خواهد گرفت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،ابوالقاسم مقیمی مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم با بیان اینکه هوای شهر مقدس قم هنوز متبرک به نفس‌های ۱۰۰ مادر شهید دفاع مقدس و انقلاب اسلامی است،گفت: شهدای این مادران، جاویدالاثر هستند و ضرورت دارد که با انتشار زندگی این مادران، غیر از تکریم این اسوه‌های صبر و استقامت، این‌ها را به‌عنوان الگو‌هایی برای زندگی پر از آلودگی فضای مدرن شهری معرفی کنیم.

وی با اشاره به اینکه هدف بعدی از اجرای این برنامه، ضبط تاریخ شفاهی انقلاب اسلامی است،بیان کرد: سعی کردیم با همکاری انجمن سینمای جوان که یکی از نهاد‌های رسمی در حوزه تولیدات فیلم‌های کوتاه و مؤثر فرهنگی هستند،جشنواره فیلم کوتاه مادران چشم‌انتظار را برنامه‌ریزی کنیم.

وی افزود: باید این مادران به‌عنوان الگو‌هایی که از عزیزترین کسان خودشان گذشتند و هنوز چشم‌انتظار خبری از مسافرین راه حق هستند، معرفی و تجلیل شوند.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم تصریح کرد: پس از گردآوری این آثار، فیلم‌های کوتاهی با این مضمون مادران شهدای جاویدالاثر، ساخته خواهد شد و ان شاءلله با تجلیل از این مادران، آثار برگزیده این جشنواره موردتقدیر قرار خواهد گرفت.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، هنری، ورزشی شهرداری قم یادآورشد: در پی برنامه‌ریزی انجام‌شده برای برگزاری چهلمین سال انقلاب اسلامی تحت عنوان چله سرو، یکی از سرفصل‌های مورد تأکید برای برنامه‌ریزی چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، مرتبط بافرهنگ ایثار و شهادت و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است که در این در این راستا، مجموعه برنامه‌هایی برنامه‌ریزی شد که یکی از این برنامه‌ها برنامه‌ای با عنوان مادران چشم‌انتظار است.

وی خاطرنشان کرد:اختتامیه این جشنواره هم‌زمان با وفات ام‌البنین (س) مادر شهدای جاویدالاثر و اسوه صبر و استقامت، و شجاعت و ایثار خواهد بود.

انتهای پیام/ح

جشنواره فیلم کوتاه «مادران چشم‌انتظار» در قم برگزار می‌شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.