افتتاح ورزشگاه فولاد آره نا به تعویق افتاد

ورزشگاه فولاد آره نا که قرار بود به طور رسمی در دیدار تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس در نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر افتتاح شود، به دلیل آماده نبودن پارکینگ به تعویق افتاد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، ورزشگاه فولاد آره نا که پیش از این قرار بود در دیدار برگشت تیم های فولاد خوزستان و پرسپولیس تهران در لیگ برتر فوتبال کشورمان افتتاح شود به دلیل بر طرف نشدن مشکلات پارکینگ به تعویق افتاد و این بازی در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار خواهد شد.

همچنین اگر مشکلات پارکینگ این ورزشگاه به طور کامل بر طرف نشود امکان استفاده آن در دیدار های بعدی تیم فولاد خوزستان وجود ندارد و این تیم نیم فصل دوم را هم باید در ورزشگاه غدیر از حریفانش میزبانی کند.

بازیکنان و اعضای کادرفنی تیم فوتبال فولاد خوزستان فعلا در جزیره کیش به سر می برند و فردا (دوشنبه) در آخرین دیدار تدارکاتی شان در این جزیره به مصاف تیم تراکتورسازی خواهند رفت و روز سه شنبه به اهواز باز خواهند گشت.

شاگردان قطبی در نخستین دیدارشان در نیم فصل دوم لیگ برتر روز دوشنبه ۱۵ بهمن به مصاف شاگردان تارتار در تیم پارس جنوبی جم خواهند رفت.


بیشتر بخوانید:

جدایی مریدی از فولادخوزستان قوت گرفت

دستيار جديد قطبی مشخص شد

برنامه نیم فصل دوم رقابت های لیگ برتر فوتبال اعلام شد/ تاریخ دربی برگشت مشخص شد


انتهای پیام/

دیدار فولاد خوزستان و پرسپولیس در استادیوم غدیر برگزار خواهد شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار