معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم عنوان کرد؛

بازرسی های بهداشتی به صورت روزانه درحال انجام است/چند واحد‌ غیر بهداشتی در قم پلمب شد

ایزانلو گفت:بازرسی‌های بهداشتی توسط کازشناسان مرکز بهداشت قم به صورت روزانه درحال انجام است که اخطار‌ها و تذکر‌های بهداشتی دائما به مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی داده می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،حسن ایزانلو معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی استان قم با اشاره به بازرسی‌های بهداشتی توسط کارشناسان مرکز بهداشت استان قم گفت:این بازرسی‌ها به صورت روزانه در حال انجام است که اخطار‌ها و تذکر‌های بهداشتی دائما به مراکز توزیع و عرضه مواد غذایی داده می‌شود.

وی عنوان کرد:در اطراف حرم مطهر با توجه به حضور زائران این بازدید‌ها گسترده‌تر بوده که یک مرکز آبمیوه فروشی و بستنی فروشی به علت عدم رعایت نظافت کف مغازه و نظافت یخچال و همچنین عدم رعایت موارد بهداشتی ابزار و تجهیزات،اخطاریه بهداشتی گرفت و پلمب شد.

ایزانلو پلمب یک واحد شیرینی پزی، یک واحد نانوای فانتزی، توقیف انواع عسل، نمک دریا، روغن زیتون، روغن کنجد، شیره انگور، عرقیجات و ... فاقد مجوز‌های بهداشتی لازم، معدوم سازی ضایعات شیرینی و رنگ غیر مجاز از یک واحد شیرینی پزی و همچنین معدم سازی ۸ لیتر دوغ تاریخ گذشته از یک واحد اغذیه فروشی از دیگر اقدامات صورت گرفته توسط بازرسان مرکز بهداشت استان قم بوده است.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قم بیان کرد:یک واحد میوه فروشی نیز در محدوده خیابان عمار یاسر به علت بی‌توجهی به اخطاریه‌های بهداشتی، عدم رعایت نظافت، عدم رعایت بهداشت فردی، ساختمانی و بهداشت مواد غذایی و بهداشت ابزار و تجهیزات و ظروف، پس از تذکرات بهداشتی پی در پی پلمب شد.

انتهای پیام/ح

پلمب واحد‌های غیر بهداشتی در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.