سومین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد:

دستگاه‌های امدادی برای طرح نوروزی ۹۸ آماده می‌شوند

سومین نشست کارگروه تخصصی امداد و نجات استان یزد با موضوع برنامه ریزی جهت آمادگی دستگاه‌های امدادی برای طرح نوروزی ۹۸ با حضور مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان و اعضای این کارگروه تشکیل شد.

دستگاه‌های امدادی برای طرح نوروزی ۹۸ آماده می‌شونددکتر محسن حرازی زاده مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، ، گفت: در جهت پیشبرد هرچه بیشتر اهداف کارگروه و تسهیل در انجام اقدامات مصوب شده و هماهنگی گسترده‌تر در حوادث به ویژه طرح زمستانی، باید کانال‌های ارتباطی همه‌جانبه بین اعضا را افزایش دهیم.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان یزد در این نشست ضمن تأکید بر ارتباط همه‌جانبه اعضا با یکدیگر افزود: وظیفه اصلی این کارگروه ایجاد توان مضاعف و هماهنگی بیشتر در امداد و نجات در زمان حوادث است و باید در موقعیت‌های سخت و دشوار کارآمد باشد.

زارع سروی معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد در ادامه این نشست با بیان اینکه سومین نشست کارگروه امداد و نجات با موضوعات برنامه ریزی طرح نوروزی ۹۸، بازخورد مانور‌های انجام شده در سطح استان، برنامه ریزی جهت پشتیبانی منطقه ۱۳ تهران برگزار شد، گفت: جمعیت هلال احمر با ۱۶ پایگاه ثابت و موقت در طرح نوروزی ۹۸ مشارکت دارد و همچنین برای ۲۵۰ نفر دوره بازآموزی با هدف امادگی لازم در حوادث مختلف برگزار کرده است.

معاون امداد و نجات هلال احمر استان یزد عنوان کرد: با توجه به زلزله خیز بودن شهرستان بهاباد باید توجه خاصی به خصوص در برگزاری مانور‌ها در این شهرستان داشته باشیم.

وی گفت: در هلال احمر و دستگاه‌های اجرایی تعداد برگزاری مانور‌ها بسیار خوب است، اما باید در کیفیت ان تلاش بیشتری شود.

برگزاری کلاس امداد و کمک‌های اولیه برای عوامل اجرایی نوروز (پلیس، اداره راه و ...)، هماهنگی جهت برگزاری مانور زلزله در خوابگاه پسران و دختران دانشگاه یزد، اسکان نوروزی مسافران توسط دانشگاه یزد، اماده باش بودن شرکت گاز بصورت ۲۴ ساعته، ساماندهی مانور‌های امداد و نجات در ادارات، از مصوبات دیگر این کارگروه بود.

انتهای پیام/ف

تشکیل کارگروه جهت آمادگی دستگاه‌های امدادی برای طرح نوروزی ۹۸ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار