جولیانی: ترامپ ممکن است پیش از شهادت کوهن در کنگره با او حرف زده باشد

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد دونالد ترامپ ممکن است با وکیل سابق خود پیش از شهادت او در کنگره صحبت کرده باشد.

جولیانی: ترامپ ممکن است پیش از شهادت کوهن در کنگره با او حرف زده باشدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری هیل، رودی جولیانی، وکیل دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ ممکن است با مایکل کوهن، وکیل سابق خود پیش از شهادت او در کنگره صحبت کرده باشد.

وکیل ترامپ در مصاحبه‌ای گفت: تا جائیکه من می‌دانم ترامپ با او (کوهن) حرف نزده است. قطعا هیچ بحثی درباره دروغ گفتن صورت نگرفته است.

جولیانی همچنین گزارش هفته گذشته وب‌سایت خبری بازفید را ساختگی و اخبار جعلی خواند.

وکیل رئیس‌جمهور آمریکا ادامه داد: اگرچه هیچ اطلاعی از چنین گفتگویی ندارد، اما رئیس‌جمهور ممکن است که با کوهن درباره شهادت او در کنگره صحبت کرده باشد بدون اینکه از او بخواهد دروغ بگوید. جولیانی افزود حتی اگر آن‌ها با هم صحبت کرده باشند، این صحبت درباره موضوعات دیگری بوده است.

جولیانی در مصاحبه دیگری با ان بی سی ادعا کرد که او صد در صد مطمئن است که ترامپ حتی یکبار هم از کوهن چیزی نخواسته جز اینکه از او بخواهد حقیقت را به کنگره بگوید.

وکیل ترامپ تاکید کرد: می‌توانم به شما بگویم که تمامی چیزی که ترامپ در تمام مدت به کوهن گفته این است که حقیقت را بگو.

پایگاه اینترنتی «بازفید» روز پنجشنبه هفته گذشته در مطلبی که بازتاب فراوانی در آمریکا داشت، اعلام کرد ترامپ به کوهن، وکیل سابقش دستور داده بود تا درباره تلاش‌هایش برای ساخت برج ترامپ در روسیه به نمایندگان کنگره دروغ بگوید. کوهن ماه گذشته به جرم نقش داشتن در پرداخت حق السکوت به زنانی که رئیس‌جمهور آمریکا با آنها رابطه غیراخلاقی داشته است و دروغ گفتن به کنگره درباره پروژه پیشنهادی برج ترامپ در روسیه به سه سال حبس محکوم شد. وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا اعلام کرد ترامپ به وی دستور داده است مرتکب تخلفات مالی انتخاباتی شود، ولی ترامپ این مسئله را تکذیب می‌کند.

ایندیپندنت اخیرا در مطلبی اعلام کرد به دونالد ترامپ گفته شده است که اگر گزارش‌ها درباره دروغ گفتن به وکیل مدافعش در کنگره ثابت شود، او یا باید استعفا دهد و یا استیضاح شود. در همین حال، دموکرات‌ها از مولر (بازرس پرونده ادعای دخالت روسیه در انتخابات آمریکا) خواسته‌اند که اگر شواهدی مبنی بر دستور رئیس جمهور به وکیلش در خصوص عدم افشای ارتباطات با روس‌ها دارد، منتشر کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار