لحظه به لحظه با بورس؛

آژیر بورس به صدا در آمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۳۶۵۲.۷۵ واحدی به پله ۱۶۱ هزار و ۹۲۲ واحدی رسید.

شاخص بورس و فرابورس افت کرد/ کاهش ۱۶ واحد فرابورسبه گزارش خبرنگار بورس، بانک و بیمه گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شاخص بورس و اوراق بهادار در آغاز معاملات با کاهش ۱۸۹۳.۳۵ واحدی به پله ۱۶۳ هزار و ۶۸۱ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در آغاز معاملات از یک هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۳۱ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.


بیشتر بخوانید: شاخص بورس در ابتدای معاملات ۷۳۳ هزار واحد رشد کرد 


نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد فارس با روند صعودی و نماد پارس، شبندر، شپنا، وبملت، رمپنا، شتران با روند نزولی کار خود را آغاز کرد.

شاخص کل فرابورس در آغاز معاملات با کاهش ۱۶ واحدی به پله یک هزار و ۹۷۶ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۵۸۲ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۲۰۶ میلیون سهم طی ۲۲ هزار نوبت معاملاتی است.

آژیر بورس به صدا در آمد

شاخص بورس و اوراق بهادار در پایان معاملات با کاهش ۳۶۵۲.۷۵ واحدی به پله ۱۶۱ هزار و ۹۲۲ واحدی رسید.

بر این اساس ارزش کل معاملات بورس تهران در پایان معاملات از پنج هزار میلیارد ریال فراتر رفت که طی ۱۳۲ هزار نوبت معاملاتی انجام شد.

نماد‌های پر بیننده معاملات امروز نماد پارس، شبندر، فارس، شپنا، وبملت، رمپنا، فولاد با روند نزولی کار خود را به پایان رساند.

شاخص کل فرابورس در پایان معاملات با کاهش ۲۱.۱۴ واحدی به پله یک هزار و ۹۷۰ واحدی رسید که براین اساس ارزش کل معاملات از ۴ میلیارد ریال فراتر رفت که ناشی از دست به دست شدن ۸۸۶ میلیون سهم طی ۱۰۳ هزار نوبت معاملاتی است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار