برگزاری جشن های چهل سالگی انقلاب در سنندج

فرماندار سنندج گفت: در راستای هرچه باشکوه برگزارشدن جشن های چهل سالگی انقلاب در پنج شب اول این ایام پنج برنامه و جشن شاخص با حضور هنرمندان معروف در سنندج برگزار خواهد شد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ، محمدابراهیم زارعی، فرماندار سنندج  در جلسه نهایی ستاد چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی استان با شاره به اینکه انقلاب اسلامی ایران یک انقلاب مردمی است، گفت: در این راستا برنامه‌های دهه فجر با محوریت مردم و با بهره‌گیری از توانایی سازمان‌های مردم نهاد برگزار شود.

وی افزود: در راستای هرچه باشکوه برگزارشدن جشن‌های چهل سالگی انقلاب در پنج شب اول این ایام پنج برنامه و جشن شاخص با حضور هنرمندان معروف در سنندج برگزار خواهد شد.

فرماندار سنندج به فعالیت هفت دفتر تسهیل گری در مناطق حاشیه و نواحی منفصل شهری سنندج اشاره و عنوان کرد: با برنامه‌ریزی‌های انجام شده در دفاتر تسهیلگری جشن‌های انقلاب برای مردم این مناطق برگزار خواهد شد.

وی با تأکید بر برنامه‌ریزی برای برگزاری برنامه‌های شاد، جذاب و متنوع در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اعلام کرد: خروجی برنامه‌های سالگرد پیروزی انقلاب باید علاوه بر آشنایی مردم با دستاوردهای نظام، ثبت خاطره‌ای خوب در اذهان عمومی باشد.

فرماندار سنندج تاکید کرد: علاوه بر برنامه های تدارک دیده شده برای نواحی منفصل شهری و مناطق حاشیه در آستانه چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و در ایام دهه فجر به مدت پنج شب پنج برنامه شاخص در سطح شهر سنندج برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/م

برگزاری  پنج برنامه شاخص  پیروزی انقلاب در  سنندج

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.