در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد؛

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران

رئیس اداره اطلاع‌رسانی آموزش و پرورش تهران از برگزاری نمایشگاه دست‌آورد‌های مدارس و مراکز غیردولتی در اسفند امسال خبر داد.

برپایی نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهرانمسعود ثقفی رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران در گفت‌وگو با خبرنگار  حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، در باره برگزاری نمایشگاه دستاوردهای مدارس و مراکز غیردولتی اظهار کرد: اولین نمایشگاه دستاورد‌های مدارس و مراکز غیردولتی در صنایع آموزشی وابسته از ۵ تا ۸ اسفند ماه امسال در مصلی امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این نمایشگاه با شعار مهارت، یادگیری و خلاقیت به همت شورای هماهنگی مؤسسات غیردولتی شهر تهران و با حمایت سازمان مدارس و مراکز غیردولتی برپا خواهد شد.

ثقفی به اهداف برگزاری این نمایشگاه اشاره کرد و گفت: معرفی دستاوردها در حوزه تعلیم و تربیت، تقویت رویکرد پژوهش‌محوری و مهارت‌محوری، کمک به توسعه کمی و کیفی مدارس و مراکز غیردولتی و افزایش سهم این بخش از جمله مهمترین مواردی است که به آن توجه شده است.

رئیس اداره اطلاع رسانی آموزش و پرورش تهران افزود: علاوه بر این اهداف ارائه ایده‌های نوین آموزشی تربیتی در جهت اهداف مربوط به نظام تعلیم و تربیت، تبادل تجربیات مؤسسان و مدیران در امر مدرسه‌داری و پاسخ‌گویی به نیاز‌های امروز دانش‌آموزان، معرفی و ارائه خدمات و محصولات شرکت‌های دانش‌بنیان و استارت‌آپ‌های آموزشی و معرفی و ارائه تولیدات آموزش و فناوری‌های نوین برای تحصیل یادگیری دانش‌آموزان مورد توجه قرار می‌گیرد.

وی تصریح کرد: تمامی مدارس و مراکز غیردولتی شهر تهران با مراجعه به سایت آموزش و پرورش تهران می‌توانند با مطالعه شیوه‌نامه در این نمایشگاه شرکت کنند و بر اساس شاخص‌ها و محور‌های تعیین شده فعالیت‌های خود را ارزیابی کنند.

انتهای پیام/

ارائه دستاوردهای ومعرفی  استارتاپ های آموزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار