جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خبر داد؛

پاره کردن لاستیک خودرو‌های همسایه‌ها به دلیل اختلاف بر سر جای پارک

سرهنگ موقوفه‌ای از دستگیری سه متهم در محله نامجو خبر داد که به خاطر اختلاف بر سر جای پارک خودرو، لاستیک خودرو‌های همسایگان را با سلاح سرد پاره کرده بودند.

پاره کردن لاستیک خودرو‌های همسایه‌ها به دلیل اختلاف بر سر جای پارکبه گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سرهنگ جلیل موقوفه ای جانشین رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اظهار کرد: چندی پیش ۱۰ نفر از شهروندان ساکن کوچه‌ای در محله نامجو، با تماس با مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ از پاره شدن لاستیک خودرو‌های خود که به طرز مشکوکی صورت گرفته بود، شکایت کردند.

وی افزود: شاکیان مدعی بودند شب گذشته خودروی خود را در کوچه پارک کرده اند، اما هنگام صبح وقتی قصد رفتن به محل کار خود را داشتند، متوجه شدند لاستیک خودروهایشان با وسیله‌ای تیز بریده و پاره شده است.

سرهنگ موقوفه‌‎ای تصریح کرد: جهت بررسی شکایات تیم عملیات کلانتری ۱۰۶ نامجو، وارد عمل شدند و با بررسی دوربین‌های مداربسته نصب شده در محل و تحقیقات میدانی، سه متهم اصلی پرونده که در یکی از خانه‌های مجردی همان کوچه سکونت داشتند، مورد شناسایی قرار گرفتند.

وی افزود: در یک عملیات هر سه متهم این پرونده در مخفیگاهشان دستگیر و به کلانتری منتقل شدند که در تحقیقات انجام شده به جرم خود مبنی بر تخریب و پاره کردن لاستیک خودرو‌های شهروندان اعتراف و ادعا کردند به خاطر اختلاف با همسایه‌ها بر سر جای پارک خودرو، دست به چنین کاری دست زده اند.

جانشین رئیس پلیس پیشگیری پایتخت خاطرنشان کرد: با اعتراف متهمان و تکمیل پرونده هر سه متهم برای تحقیقات بیشتر پیرامون سوابقشان به پایگاه سوم پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ منتقل شدند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
باران
۲۳:۴۹ ۰۱ بهمن ۱۳۹۷
سلام
نمیگم کار این افراد خوب بوده ولی واقعا بعضی همسایه ها فرهنگ مناسب ندارن

ما تو منطقه یی از شهر تبریز زندگی میکنیم همسایه ها خونه آپارتمانی دارن . پارکینگ شون و هم محل سکونت کردن. اتومبیل های خودشون تومحله پارک میکنن و جای حتی پارک یک ماشین نیس مواقع اضطراری
شهرداریهای کی به این معضل رسیدگی میکنن ؟چاره ما تو این مواقع چیه ؟ یک مهمون هم میاد جای پارک ماشین شو نمیتونه پیدا کنه طوری شده ک باید برای رفت و امد به خونه باید از روی اتومبیل ها باید پرش کنیم . شهردارهای محترم ! حالا شما بودین چیکار میکنین ؟ کمی حق بدین ب این افراد مجرم
کی به شکایاتشون گوش میده ؟
آخرین اخبار