محمدی: وزیر ورزش نگاه مثبتی به کشتی دارد/ بنا: با فوتبال مشکلی ندارم، به دنبال عدالت هستیم

جلسه ستاد عالی بازی های المپيک امروز با حضور وزير ورزش و رئیس كميته ملی المپیک برگزار شد.

به گزارش خبرنگار کشتی و رزمی گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰ با حضور سلطانی‌فر و صالحی امیری، وزیر ورزش و جوانان و رئیس کمیته ملی المپیک برگزار شد که غلامرضا محمدی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ضمن ابراز خرسندی از یک چنین نشست هایی اظهار داشت: به همراه محمد بنا برنامه، نیازها و دغدغه های خود را تا بازی های المپیک ارائه کردیم که خوشبختانه مورد استقابل قرار گرفت.

وی تصریح کرد: برای رسیدن به موفقیت تیم های ملی باید حمایت ها تا بازی های المپیک ادامه داشته باشد تا کشتی گیران با دلگرمی بیشتر در راستای رسیدن به برنامه های هدف گذاری شده گام بردارند.

دارنده ۲ مدال نقره جهان با بیان اینکه قرار شده این جلسات ادامه دار باشد گفت: خوشبختانه وزیر ورزش نگاه مثبت و بسیار خوبی به رشته های المپیکی و البته کشتی دارد و وی قول داد حتماً در مسابقات مختلف و اردوهای تیم ملی حضور پر رنگ تری داشته باشد.

محمد بنا سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نیز در حاشیه این نشست اظهار داشت: من به هیچ عنوان قول مدال المپیک نداده و نمی دهم چون اصلا منطقی نیست.

وی درباره موضوعات مهم جلسه امروز اظهار داشت: به نظر من فارغ از هر گونه درخواست و برنامه هایی که مطرح شد اعلام همراهی و حمایت وزیر ورزش و رئیس کمیته ملی المپیک از کشتی بسیار خوب و مهم بود که امیدوارم تا بازی های المپیک ادامه داشته باشد.

دارنده مدال نقره جهان درباره برنامه های تیم ملی کشتی فرنگی تا بازی های المپیک گفت: علاوه بر اردوهای مستمر، رقابت های قهرمانی آسیا و جهانی که مسابقات اصلی است و ۲ تورنمنت هم برای کسب سهمیه در نظر گرفته شده که آنها نیز برای ما مهم است، ضمن آنکه در راستای آماده سازی فرنگی کاران حضور در چند میدان بین المللی را نیز در برنامه داریم.

بنا درباره دلنوشته گلایه آمیزش نسبت به پرداخت شدن پاداش به فوتبالیست ها نیز گفت: من به هیچ عنوان نه با کارلوس کی روش و نه با فوتبالیست ها مشکلی دارم تمام صحبت من این است که عدالت در ورزش رعایت شود.


بیشتر بخوانید:

رضایی: کشتی گرفتن در روسیه فرصت خوبی برای امید‌ها ست

دوره گردی قهرمان سابق المپیک برای جمع آوری رای جنجالی شد


انتهای پیام/

صحبت های سرمربیان تیم های ملی کشتی در حاشیه ستاد عالی بازی‌های المپیک ۲۰۲۰

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار