حمید شاه آبادی:

کاروان قرآنی انقلاب، مانور توانمندی های قرآنی کشور است

معاون صدای رسانه ملی ضمن تقدیر از رادیو قرآن و استاد ابوالقاسمی به جهت راه اندازی کاروان قرآنی انقلاب، اظهار کرد: این کاروان مانور توانمندی های قرآنی کشور است که در استان های مختلف به ظهور می رسد.

به گزارش حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان،حمید شاه آبادی معاون صدای رسانه ملی در ابتدای سخنان خود ضمن تقدیر از رادیو قرآن و استاد ابوالقاسمی به جهت راه اندازی این کاروان، اظهار کرد: این کاروان مانور توانمندی های قرآنی کشور است که در استان های مختلف به ظهور می رسد و از مردم ایران بخصوص شهرهای میزبان خواستاریم تا از این فرصت استفاده و به معرفی توانمندی ها و برجستگی های شهر و دیار خود بپردازند.

کاروان قرآنی انقلاب، مانور توانمندی های قرآنی کشور است

وی در سخنان خود به آرمان بلند انقلاب اسلامی برپایه آیات شریف قرآن کریم اشاره کرد و گفت: امام خمینی(ره) هدفی جز اعتلای قرآن و به صحنه آوردن قرآن نداشت. آن حضرت با دست خالی و با توکل به خدا و اهتمام به مفاهیم قرآن کریم، حرکت بزرگی را بنیانگذاری کرد.

معاون صدای رسانه ملی افزود: از جمله اقدامات این چهل سال، رویش‌هایی است که قبلاً سابقه نداشته است و نگاه‌های جدیدی است که برای گستردگی و ترویج قرآن ایجاد شده است.

دکترشاه آبادی افزود: وجه استکبار ستیزی حضرت امام خمینی(ه) بر اساس آموزه‌های قرآنی بود. هر چیز که برای حضرت امام، مبنا بود برای مقام معظم رهبری نیز ملاک و معیار بود و هست.

کاروان قرآنی انقلاب، مانور توانمندی های قرآنی کشور است

در ادامه ی این برنامه گروه تواشیح پیامبر اکرم(ص) به اجرای برنامه پرداختند. و تلاوت آیاتی از کلام الله مجید توسط امین پویا قاری بین المللی کشورمان حسن ختام برنامه بود.

دکتر شاه آبادی در پایان با حضور در کنار اتوبوس حامل کاروان قرآنی انقلاب اعضای کاروان را از زیر قرآن رد و آرزوی سلامتی و موفقیت داشت.

یادآور می شود، این کاروان قرآنی متشکل از محمدهادی صلح جو مدیر گروه اطلاع رسانی رادیو قرآن و مجری محافل کاروان، استاد احمد ابوالقاسمی رئیس کاروان و مدیر رادیو قرآن، حمیدرضا احمدی وفا قاری بین المللی قرآن، استاد دکتر محمدرضا صلح جو قاری و پیشکسوت قرآنی، گروه تصویربرداری شبکه قرآن سیما و تعدادی خبرنگاران، عکاسان و گروه مستندساز رسانه ملی می باشد.

کاروان قرآنی انقلاب، مانور توانمندی های قرآنی کشور است
این کاروان از اول تا ۲۲ بهمن ماه جاری با حضور در ۱۱ استان و ۳۳ شهر ۴۰ محفل قرآنی برگزار خواهد کرد که از رادیو قرآن به صورت زنده تقدیم شنوندگان می شود.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار