موسوی مطرح کرد؛

رویداد بهارستان رنگی در سه حوزه برگزار می‌شود/ استفاده از ظرفیت شهرداری برای گرامی‌داشت ایام فاطمیه

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران گفت: از تمام ظرفیت شهرداری برای گرامی داشت ایام فاطمیه استفاده می‌کنیم.

رویداد بهارستان رنگی در سه حوزه برگزار می‌شود/ استفاده از ظرفیت شهرداری برای گرامی‌داشت ایام فاطمیهبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سید مجتبی موسوی معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران در حاشیه همایش نقش رنگ در منظر شهری که امروز (دوشنبه یکم دی ماه) برگزار شد، با بیان اینکه در ماه‌های پایانی سال هستیم، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر سال برای استقبال از نوروز پروژه‌هایی در سطح شهر اجرا می‌شود که امسال چهارمین دوره رویداد بهارستان را شروع کرده‌ایم.

وی با بیان اینکه این رویداد در ۳۳ بخش برگزار می‌شود، گفت: یکی از بخش‌ها مربوط به دیوارنگاری و بخش دوم مربوط به آثار محیطی و بخش سوم مربوط به المان‌های حجمی است که طی یک رویداد برنامه‌ریزی شده از آثار از علاقه‌مندان دریافت خواهد شد.

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه فراخوانی برای ارائه آثار اعلام شده بود و هنرمندان پس از ثبت نام آثار خود را به دبیرخانه ارائه کردند، تصریح کرد: آثار توسط شورای هنری بهارستان داوری می‌شوند و آثار برگزیده در ایام نوروز در سطح شهر به نمایش گذاشته می‌شود.

وی افزود: در همه رویداد‌ها در استفاده از رنگ تأکید داریم و در این دوره هم محور کار را رنگ قرار دادیم و شعار این دوره را بهارستان رنگی قرار دادیم.

معاون فرهنگی سازمان زیباسازی شهرداری تهران با بیان اینکه در کنار این آثار، فراخوانی برای ۷ سین حجمی اعلام کردیم، گفت: در حوزه استفاده از رنگ هم فراخوانی برای نقاشی دیواری دادیم تا آثار هنرمندان علاقه‌مند ارائه شود.

موسوی در پاسخ به سوال باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه سازمان زیباسازی برای گرامی داشت ایام فاطمیه چه اقداماتی در سطح شهر انجام داد است؟ گفت: از موقعیت بیلبورد‌های شهری استفاده می‌کنیم و آثار مناسب برای گرامی داشت ایام فاطمیه را به نمایش می‌گذاریم.

وی در پاسخ به سوال دیگر باشگاه خبرنگاران جوان مبنی بر اینکه در حال حاضر برای گرامیداشت ایام چه اقداماتی شده است، گفت: در دهه اول بیشتر از ظرفیت سازمان تبلیغات استفاده کردیم و ما از ظرفیت‌های دیگر خود برای دهه دوم نیز استفاده می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار