نظارت دادستانی بر تثبیت قیمت‌ها

معاون پیگیری حقوق عمومی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه گفت : از این پس دادستانی بر تثبیت قیمت‌ها نظارت خواهد داشت.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،حسین ایمانی‌مقدم معاون پیگیری حقوق عمومی دادستان عمومی و انقلاب کرمانشاه به تدابیر ویژه دادستانی برای نظارت و تثبیت قیمت و جلوگیری از گران‌فروشی، گفت : از این پس دادستانی بر تثبت قیمت‌ها نظارت خواهد داشت.

وی گفت : براساس دستورالعمل دادستان کل کشور به دادستان‌های عمومی و انقلاب به مراکز استان، آن‌ها باید نظارت کافی تثبیت قیمت‌ها و جلوگیری از گران‌فروشی اقلام مصرفی مردم داشته باشد.

وی با اشاره به اقلامی که در این دستور‌العمل بر آن تاکید شده، گفت: اقلام اساسی خوراکی ازجمله گوشت قرمز، گوشت مرغ، برنج وارداتی، روغن نباتی، شکر و تخم‌مرغ را شامل می‌شود.

ایمانی‌مقدم به تدابیر اندیشیده شده برای کاهش قیمت گوشت قرمز و جلوگیری از قاچاق دام اشاره و بیان کرد: دام‌های دامداران مناطق مرزی سرشماری می‌شوند، اجازه خروج دام از استان را نخواهیم داد، مکاتباتی در این خصوص با دامپزشکی و نیروی انتظامی داشته‌ایم.

وی با تشریح نحوه ورود دادستانی را در نظارت بر عملکرد همه ارگان‌های توزیع کننده و تامین کننده اقلام اساسی مردم، افزود: با متخلفان گران‌فروش، کم‌فروش و محتکران به شدت برخورد می‌شود .

 

 

انتهای پیام/د

دادستانی بر تثبت قیمت‌ها نظارت خواهد کرد

 

برچسب ها: دادگستری ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار