راه اندازی ۲ گرمخانه جدید بهزیستی در شهر کرمانشاه

رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه از راه اندازی دو گرمخانه مردانه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه خبر داد .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،زهره شریفی رئیس اداره بهزیستی کرمانشاه از راه اندازی دو گرمخانه مردانه بهزیستی در شهرستان کرمانشاه خبر داد و گفت : این دو مرکز که تحت نظارت بهزیستی هستند، با توجه به برودت هوا از ساعت ۶ غروب تا ساعت ۸ صبح با ارائه یک وعده غذای گرم و صبحانه به افراد بی خانمان خدمات رایگان می‌دهند.

وی دیگر خدمات گرمخانه‌های بهزیستی به افراد بی سرپناه را توزیع بسته‌های کاهش آسیب، استحمام، خدمات پزشکی-آموزشی در راستای پیشگیری از بیماری‌هایی همچون هپاتیت و ایدز عنوان کرد.

به گفته شریفی، این گرمخانه‌ها با همکاری شهرداری با در اختیار گذاشتن مکان به بهزیستی راه اندازی شده و برای تجهیز و امکانات نیز بهزیستی اعتبار ۳۵۰ میلیون ریالی را در نظر گرفته است.

وی افزود: با راه اندازی این دو گرمخانه تعداد گرمخانه‌های بهزیستی در کرمانشاه به چهار مرکز رسیده که سه مرکز مردانه و یک مرکز زنانه است.

شریفی یادآور شد: گرمخانه‌های مردانه بهزیستی در شهر کرمانشاه واقع در خیابان مصوری- بلوار طاقبستان، پارک فدک و پارک اجلالیه و گرمخانه زنانه نیز در محله آقاجان آماده ارائه خدمات به آسیب دیدگان هستند .

 

 

انتهای پیام/د

دو گرمخانه تحت نظارت بهزیستی هستند

 

برچسب ها: اعتیاد ، بهزیستی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار