معرفی بازی موبایلی Badland Brawl +بررسی فنی این بازی

گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Badland Brawl بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را غرق در بازی کند.

معرفی بازی موبایلی Badland Brawl +بررسی فنی این بازی

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان،  بازی اندروید و آیفون Badland Brawl در سبک استراتژی کارتی آنلاین با المان‌های دفاع از قلعه است و روند آن را می‌توان تلفیقی از سبک بازی‌های Angry Birds و Clash Royale دانست که این روند، سبب ایجاد یک گیم‌پلی جدید شده است. در بازی کارت‌هایی با کلاس‌های مختلف تعبیه شده که هر کارت دارای نیرو‌های مختلف تدافعی یا تهاجمی است. کارت‌های این بازی از تنوع بالایی برخوردار هستند که با هر افزایش سطح به مرور باز می‌شوند. شخصیت‌های کارت‌ها همان Clone‌های معروف مجموعه Badland هستند که اکنون حالتی فانتزی و شاد به خود گرفته‌اند.

کارت‌ها حاوی بمب، کلون‌هایی با نیرو‌های مختلف و تیر‌های پرتابی هستند که بازیکن بسته به استراتژی خود آن‌ها را در دسته‌ای هشت تایی می‌چیند. پس از چینش کارت‌ها، بازیکن در بخش رقابتی که در بازی با نام Brawl شناخته می‌شود، وارد می‌شود و به صورت آنلاین با یک بازیکن دیگر مسابقه می‌دهد. در داخل مسابقه بازیکن نیرو‌های خود را با کمانی که در پشت قلعه قرار دارد، به سمت دشمن پرتاب می‌کند که بتواند به دشمن صدمه وارد کند. قلعه شبیه به یک برج سه طبقه است که با ضرباتی که به آن وارد می‌شود، یک طبقه از آن تخریب می‌شود.

معرفی بازی موبایل Badland Brawl


بیشتر بخوانید: شخصیت‌های سینمایی وارد عنوان مورتال کمبت می‌شوند


گیم‌پلی بازی آیفون و اندروید Badland Brawl بسیار جذاب و هیجان‌انگیز است که می‌تواند ساعت‌ها بازیکن را غرق در بازی کند. پرتاب نیرو‌ها با زمان‌بندی درست بسیار مهم است اگر بازیکن زمان‌بندی درستی در بازی Badland Brawl نداشته باشد، ممکن است حمله بازیکن به ضدحمله از سوی رقیب تبدیل شود و سرنوشت بازی تغییر کند. حالت رقابتی بازی Badland Brawl را می‌توان به دو صورت تک به تک یا دو به دو تجربه کرد. روند بازی Badland Brawl هیچ کم و کاستی ندارد و سازندگان توانسته‌اند لحظات نابی را برای بازیکنان ایجاد کنند و رویداد‌هایی که در بازی قرار داده شده است به تنوع بیشتر رقابت‌ها در بازی افزوده است.

معرفی بازی موبایل Badland Brawl

بررسی فنی بازی Badland Brawl 

بخش فنی بازی Badland Brawl، در واقع بخشی است که از همه لحاظ بهینه بوده و بهترین عملکرد ممکن را ارائه کرده است. استودیو Frogmind این بازی را با گرافیکی دو و نیم بعدی و انیمیشنی طراحی کرده است. محیط و شخصیت‌های بازی دارای جزئیات بالایی هستند و زیبایی چشم‌نوازی دارند که جزو بهترین گرافیک‌ها در بازی‌های موبایل محسوب می‌شود. آیتم‌ها و شخصیت‌های بازی Badland Brawl دارای کیفیت بالایی هستند و انیمیشن هرکدام از شخصیت‌ها به خوبی کار شده است.

نرخ فریم و رزولوشن بازی بسیار پایدار است؛ به طوری که روی هر دستگاهی بدون هیچ مشکلی اجرا می‌شود. بهینه بودن بازی Badland Brawl در بخش فنی باعث شده است گیم‌پلی و انیمیشن‌ها بسیار روان اجرا شوند. بازی Badland Brawl موسیقی خاصی ندارد، اما از نظر صداگذاری شاهد صدا‌های خوبی هستیم که حس حضور در یک جنگل آخرالزمانی را به بازیکن منتقل می‌کنند و این بخش نیز مانند دیگر بخش‌های فنی بدون اشکال اجرا می‌شود.

در کل بخش فنی بازی Badland Brawl  نمره قبولی را کسب می‌کند، اما اشکال کوچکی در بازی وجود دارد که زیاد در روند کلی بازی تأثیر خاصی نگذاشته است؛ منوی اصلی بازی Badland Brawl کمی شلوغ است و تصویر پس‌زمینه منو که تصویر جنگل سرزمین Badland را نشان می‌دهد باعث شده است در کنار تب‌های زیاد و گوناگون، صفحه اصلی را شلوغ جلوه دهد و بازیکن برای مدتی طولانی برای آشنایی با صفحه اصلی کمی سر در گم باشد.

همچنین بخش Tribe بازی عملکرد خوبی دارد و بازیکن می‌تواند با پیوستن به گروه‌های مختلف به تبادل کارت و رقابت کردن با دیگر بازیکنان حاضر در گروه بپردازد.

انتهای پیام/

معرفی بازی Badland Brawl

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار