حکم تایید یا رد مدیران سرپرست پس از ماه‌ها صادر نشد

امام‌جمعه بروجرد با بیان اینکه شهر بروجرد در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و حتی هنوز تکلیف شهردار هم مشخص‌نشده است گفت: هرچه سریع‌تر به مشکلات کارگران شهرداری بروجرد رسیدگی شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های  باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ حجت‌الاسلام علی حسینی  در جلسه هماهنگی برنامه‌های دهه‌فجر که در بیت امام‌جمعه این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی نیاز است که مدیران و مسئولان آمار و ارقام را از عملکرد مجموعه کاری‌شان به مردم ارائه دهند تا مردم بدانند و مقایسه کنند که قبل از انقلاب در چه وضعیتی بوده‌ایم و حالا به کجا رسیده‌ایم.

وی افزود: شاید بزرگسالانی که دوران قبل از انقلاب را دیده‌اند، نیازی به این آمار نداشته باشند، اما مقایسه زمان قبل از انقلاب برای آگاهی نسل جدید لازم است، مثلاً بدانند در حوزه راه و جاده‌های شهر و روستا چه تغییری به‌وجود آمده و عملکرد امروز ما نسبت به آن چه تفاوت‌هایی کرده‌است، همچنین مقایسه بین راه‌اندازی خطوط تلفن، برق، مدارس روستایی و خانه‌های بهداشت یکی از نقاط قوت این انقلاب است که باید مدنظر گرفته شود.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: ما در زمینه‌های مختلف مثل آموزش‌وپرورش، آموزش‌عالی و دانشگاه‌ها هم توسعه و تغییراتی را داشته‌ایم، از همه مهم‌تر ما در حال حاضر به یک عزت و سربلندی رسیده‌ایم که می‌توانیم خودمان را و حضورمان را در اکثرمجامع بین‌المللی به ظهور برسانیم و این یک افتخار ملی برای ملت ماست.

وی بیان کرد: روزگاری یک پلیس ساده به یک ملت و مردم حکومت می‌کرد و مردم از یک پلیس وحشت داشتند، اما الان پلیس از خود مردم، از جنس آن‌ها و در کنار آن‌هاست. زمانی مستشاران آمریکایی بر این مردم ریاست می‌کردند، اما به برکت نظام جمهوری اسلامی آن حکومت برچیده شد و نظامی الهی که بهترین نظام در کل دنیا شناخته شده، برقرار شده‌است.

حسینی گفت: مسئولان باید قدر جایگاه خود را بدانند و به وظایف خود به‌نحو احسن عمل کنند، اگر بخواهیم با دقت به مسئله جایگاهمان در دنیا نگاه کنیم باید بگوییم که امروز آمریکا در بعد جهانی جایگاه خودش را از دست داده، چون آن‌ها می‌خواهند با تشر و زور به اهداف خودشان برسند، در حالی که دیگر دوران زور و تزویر رنگ‌باخته، آمریکا ابهتش را از دست داده و قدرتش نیز فروریخته و ضعیف شده‌است. این کشور اگر می‌توانست برای نابودی ما یک دقیقه هم درنگ نمی‌کرد، اما آن‌ها از انسجام ما، حزب‌الله، حماس، عراق، سوریه و حتی یمن وحشت دارند و می‌دانند که انقلاب ایران تزلزل‌ناپذیراست.

امام‌جمعه بروجرد با اشاره مشکلات اخیر شهرداری و فرمانداری تصریح کرد: به برخی از مسائل نباید ورود پیدا کنم، اما وقتی می‌بینم به بروجرد اجحاف می‌شود نمی‌توانم سکوت کنم. کدام شهر را دیده‌اید که فرماندار هشت تا ۹ ماه سرپرست باشد؟ این یک مشکل است که باید بررسی شود.

حسینی اظهار داشت: شهر بروجرد در بلاتکلیفی به‌سر می‌برد و حتی هنوز تکلیف شهردار هم مشخص نشده، این بلاتکلیفی به‌معنای ضربه به شهر است و ضرر این کار به مردم می‌رسد. این قضیه را پیگیری و حل کنید، استاندار باید این مسئله را برطرف نماید.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود افزود: هرچه سریع‌تر و ظرف همین هفته به مشکلات کارگران شهرداری رسیدگی شود، بروجرد شهر فقیری نیست تنها یک مدیریت از نوع مدیریت جهادی نیاز دارد.

امام‌جمعه بروجرد عنوان کرد: مسئولان اجرایی بحث نظارت بر بازار را هم در دستور کارخود قرار دهند و اجازه ندهند تا افراد سودجو و فرصت‌طلب از این اوضاع بد اقتصادی به نفع خودشان بهره‌برداری کنند.

وی بیان کرد: به همه کسانی که این مشکلات را در شهر به‌وجود آورده‌اند تذکر می‌دهم، از خدا بترسید چرا که باید در پیشگاه خداوند پاسخگو باشید، پس دست از این سیاسی‌بازی‌ها بردارید.

نصیری گفت: مسئولان باید مشکلات مردم را جدی بگیرند و در ایام دهه‌فجر در محافل عمومی، مدارس و مساجد شهر حاضر شده وحتی از طریق رسانه‌ها و مطبوعات پاسخگوی مردم باشند و سعی کنند مشکلات آن‌ها را رفع کنند.

انتهای پیام/د

حکم تایید یا رد مدیران سرپرست پس از ماه‌ها صادر نشد

برچسب ها: دهه فجر ، امام جمعه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار