سردار وحیدی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

برخی کشورها امروز با شرمندگی، دوباره سفارت های خود در سوریه را بازگشایی می‌کنند

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی گفت: کشورهای مختلف امروز با شرمندگی دوباره سفارت های خود در سوریه را بازگشایی می‌کنند.

‌حضور آمریکا در سوریه اشغالگرانه و مخرب است/ دولت‌های مختلف امروز با شرمندگی سفارتخانه هایشان را در این کشور باز می‌کنندسردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی در گفت‌وگو با  خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به حمله هفته گذشته رژیم صهیونیستی به سوریه با بیان اینکه این رژیم در تنگنای چند جانبه ای گرفتار شده است، اظهار کرد: صهیونیست ها سعی می‌کنند از نظر فضای محیطی خود را حفظ و مشکلات داخلی خود را به مسائل بیرونی گره بزنند.

وی ادامه داد: رژیم صهیونیستی یکی از شکست خوردگان وقایع سوریه است و تلاش می کند خود را از این تنگنای شکست در فضای عمومی نجات دهد.

رئیس دانشگاه عالی دفاع ملی با بیان اینکه تمام نقشه ها و تلاش‌های رژیم صهیونیستی نقش بر آب شده است، گفت: دولت‌های مختلف امروز با شرمندگی دوباره سفارت های خود در سوریه را باز می‌کنند. از طرفی در شرایط امروز سوریه شرارت‌های تروریست‌ها در این کشور از بین رفته است.

سردار وحیدی با اشاره به کنوانسیون پالرمو بیان کرد: این موضوع در مجمع تشخیص مصلحت نظام در حال بررسی است و با توجه به مصلحت، نسبت به آن تصمیم گیری خواهد شد.

وی با اشاره به خروج آمریکا از سوریه اظهار کرد: حضور آمریکا در سوریه اشغالگرانه و مخرب است.

سردار وحیدی با اشاره به حضور مستشاری جمهوری اسلامی ایران در سوریه گفت: ما به دعوت دولت سوریه و برای برخورد با تروریست‌ها در این کشور هستیم و تا به امروز هم موفق بوده ایم. تا زمانی که دولت سوریه نیاز و درخواست داشته باشد مستشاران ما در سوریه خواهند بود.

انتهای پیام/

برچسب ها: سردار ، وحیدی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار