نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:حقوق کارکنان دولت متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،جلیل مختار نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت در سال آینده (۱۳۹۸) را متناسب با نرخ تورم ندانست و گفت: حقوق کارمندان و کارکنان دولت در سال آینده باید متناسب با نرخ تورم افزایش یابد.

وی افزود: دولت در بودجه سال آینده افزایش تقریبا ۲۰ درصدی حقوق کارمندان را در نظر گرفته است، اما کمیسیون اجتماعی مجلس نسبت به این میزان افزایش اعتراض داشته و آنرا کافی نمی‌داند.

نماینده مردم آبادان و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به افزایش قیمت‌ها کالا‌ها و تورم، افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارکنان دولت بسیار کم است و این موضوع در کمیسیون تلفیق مجلس و کمسیون اجتماعی بررسی بیشتری خواهد شد.

مختار به بررسی میزان افزایش مستمری اقشار آسیب‌پذیر از جمله مددجویان کمیته امداد، بهزیستی در کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی نیز اشاره کرد و ادامه داد:پیشنهاد‌های خوبی در این خصوص در کمیسیون در حال بررسی است تا در سال آینده شاهد کمترین فشار اقتصادی به این اقشار باشیم.

وی افزود: با توجه به شرایط ویژه اقتصادی کشور ارائه بسته‌های حمایتی به اقشار آسیب‌پذیر و دهک‌های پایین جامعه تا پایان سال جاری و سال آینده پیش‌بینی‌شده است.

میزان افزایش حقوق کارمندان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران در بودجه سال آینده (۱۳۹۸) به طور متوسط ۲۰ درصد پیش بینی شده است.

انتهای پیام / د

حقوق کارکنان دولت در سال آینده

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.