در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

«سلمان فارسی» در مرحله طراحی صحنه و لباس/ کارگردان «مختارنامه» لوکیشن انتخاب می‌کند

نویسنده سریال «سلمان فارسی» از ادامه روند پیش تولید و انتخاب لوکیشن این مجموعه خبر داد.

سلمان فارسی با طراحی لباس وصحنه مرحله پیش تولید را سپری می‌کند/ از سراسر ایران برای بازی در سلمان فارسی تست گرفته شده استامرالله احمدجو نویسنده و کارگردان تلویزیون و سینما، در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره روند پیش تولید سریال الف ویژه «سلمان فارسی» اظهار کرد: چند وقت پیش به دفتر داود میرباقری رفتم و با دیدن گروه و طراحی‌های جدید بسیار ذوق‌زده شدم؛ دیدم که چقدر حرفه‌ای، با دقت و سخت طراحی‌های اولیه را دنبال می‌کنند‌. تا امروز با دقت تمام مراحل طراحی صحنه و لباس براساس جغرافیای مختلف و لوکیشن‌ها دنبال شده است.

وی در ادامه بیان کرد: زندگی «سلمان فارسی» در مقاطع مختلف زمانی در لوکیشن و جغرافیاهای متفاوت تصویربرداری می‌شود، به همین منظور لباس‌ها با پارچه، رنگ و ابزار متعدد طراحی خواهند شد.

نویسنده این مجموعه افزود: در حال حاضر طراحی صحنه به موازات طراحی لباس پیش می‌رود. هم اکنون  تمرکز اصلی میرباقری روی طراحی صحنه، لباس، انتخاب لوکیشن‌های داخلی و خارجی در تیسفون، مراکش، گرجستان، فلسطین و ایران است. همه اتفاقات تا امروز بسیار دقیق انجام و ماکت‌صحنه‌ها همه به زیبایی طراحی شده است.


بیشتر بخوانید: بازیگر نقش «سلمان فارسی» چه کسی خواهد بود؟


وی در ادامه درخصوص انتخاب بازیگران این سریال تاکید کرد: برای انتخاب بازیگران از تمام بازیگران تئاتر، سینما و تلویزیون سراسر کشور تست گرفته‌اند. به محض رسیدن به انتخاب نهایی ان شاء الله کار تولید شروع خواهد شد.

احمدجو در پایان یادآور شد: البته آغاز تصویربرداری منوط به انتخاب گروه بازیگری نیست؛ بلکه به شرایط مالی بستگی دارد. همچنان بازنویسی فیلمنامه ادامه دارد تا کاری کارستان در این مملکت انجام شود و کاری بالقوه در سینما و رسانه ایران خودش را نشان دهد. سریال «سلمان فارسی» پتانسیل‌ این را دارد که بگوییم از روند سریال سازی در دنیا عقب نیستیم.


بیشتر بخوانید: وقفه در تولید سریال «سلمان فارسی» به علت بیماری داوود میرباقری


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار