رئیس اداره سلامت محیط و کار در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح کرد؛

تعطیلی و ارجاع بیش از ۳ هزار واحد متخلف تهیه و توزیع غذا

غلامی گفت: بیش از ۲ هزار مرکز توزیع مواد غذایی متخلف به مراجع قضایی معرفی و حدود هزار واحد هم تعطیل شده‌اند.

معرفی بیش از 2 هزار واحد متخلف به مراجع قضایی/ تعطیلی 1144 مرکز متخلف توزیع غذا و اماکن عمومیسید رضا غلامی رئیس اداره سلامت و محیط کار در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: در آذر ماه ۹۷ بازرسان سلامت محیط کار وزارت بهداشت از ۳۵۶ هزار ۵۸۱ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و همچنین از ۵۵ هزار و ۲۹۰ اماکن عمومی بازدید کرده‌اند.

وی ادامه داد: به دلیل رعایت نکردن مسائل بهداشتی ۲ هزار و ۱۳۲ مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی و ۱۵۹ واحد از اماکن عمومی به مراجع قضایی معرفی شده‌اند.

تعطیلی ۱۰۶۷ واحد تهیه و توزیع غذا

رئیس اداره سلامت و محیط کار تاکید کرد: به دلیل انجام تخلف ۱۰۶۷ واحد تهیه و توزیع مواد غذایی تعطیل و همچنین ۷۷ واحد از اماکن عمومی تعطیل و به آن‌ها تذکرات لازم داده شده است.

وی گفت: من از تمام متصدیان تقاضا دارم که ضوابط و قوانین مربوط به سلامت محیط کار و همچنین بهداشت فردی را رعایت کنند تا سلامت جامعه حفظ شود.

غلامی یادآوری کرد: رعایت نکات بهداشتی و درمانی باید به وسیله متصدیان تهیه، توزیع و نگهداری مواد غذایی رعایت شود و وزارت بهداشت پس از تذکرات لازم با متخلفان برخوردی شدید خواهد داشت.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۵ بهمن ۱۳۹۷
رئیس سلامت محیط و کار دکتر جنیدی هستند
آخرین اخبار