خدابخشی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

وزرات راه به تعهداتش در آسفالت راه‌های روستایی الیگودرز عمل کند

نماینده الیگودرز گفت:مسئولان راه و شهرسازی تعهدات خود را برای آسفالت راه‌های روستایی در الیگودرز هرچه سریعتر انجام دهند.

وزرات راه به تعهداتش در آسفالت راه‌های روستایی الیگودرز عمل کندمحمد خدابخشی نماینده مردم الیگودرز در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه بارش شدید برف و باران در چند روز اخیر موجب ریزش کوه در مسیر ارتباطی شهر شول آباد الیگودرز شده است، گفت: ریزش کوه راه‌های ارتباطی شول آباد و بیش از 140 روستا با مرکز الیگودرز را مسدود کرده است.

وی تصریح کرد: ریزش کوه همچنین در این منطقه موجب شده تا در مسیر رودخانه‌ای که در همان منطقه وجود دارد هم یک سدی ایجاد شود و حجم زیادی از آب در پشت آن قرار بگیرد، با توجه به وجود 18 مزارعه پرورش ماهی در پایین دست این رودخانه و دو روستا امکان به زیر آب رفتن این مزارع و روستا وجود دارد.

خدابخشی تاکید کرد: همچنین زیرساخت‌های فناوری و اطلاعات و دکل‌های برق در این منطقه تخریب شده است و از مسئولان انتظار داریم تا زیرساخت‌های مسیر ارتباطی الیگودرز و شول آباد را هرچه سریعتر ایجاد کنند، البته پیگیری‌هایی انجام شده و وزیر راه و شهرسازی هم دستور داده‌اند تا امکانات راهداری در این منطقه تقویت شود و دستگاه‌های مورد نیاز راهداری از شهرستان‌های مجاور به اینجا آمده تا مسیر ارتباطی برقرار شود.

نماینده مردم الیگودرز بیان کرد: با توجه به اینکه مسیر ارتباطی بیش از 20 هزار نفر مسدود شده است، باید اقدام عاجلی برای رفع مشکل انجام شود. ما در شهرستان الیگودرز بیشترین مشکل را در بحث حمل و نقل جاده‌ای و راهداری داریم.

وی اظهار کرد: به دلیل عدم تردد در یکی از مسیرهای روستایی یک مادر شهید که مجبور شده بود تا مسیر را تا روستای مورد نظر خود پیاده طی کند، متاسفانه به دلیل گم کردن مسیر بعد از چهار روز پیکر یخ زده این مادر پیدا شد. این اتفاقات بیانگر وجود بیشترین مشکل در بحث راهداری در این شهرستان است.

خدابخشی افزود: مشکلات را بارها با مسئولان در جلسات بیان کرده‌ایم و البته توافقات و تعهداتی هم به ما داده شده است، لذا انتظار داریم تا مسئولان مربوطه تعهدات خود را برای آسفالت راه‌های روستایی و احداث راهدارخانه مورد نیاز در الیگودرز هرچه سریعتر انجام دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۱ ۰۳ بهمن ۱۳۹۷
این روستاها باید جم بشن چون نسل هر چی حیوون و گیاهه تو محیط زیست کندن
آخرین اخبار