ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون‌های سنجش مهارت در سال ۱۳۹۷ از طریق سامانه http://advari.irantvto.ir انجام می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند  ،ثبت نام اینترنتی هشتمین مرحله آزمون متقاضیان صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های صنایع دستی، فرش و غیره در سال ۱۳۹۷ از ساعت ۸:۰۰ صبح دوم بهمن ماه سال جاری آغاز و تا ساعت ۲۴:۰۰ نهم بهمن ماه ادامه می‌یابد.

بنا بر این گزارش، هشتمین مرحله آزمون سنجش مهارت در حوزه‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و غیره) سال ۱۳۹۷، نوزدهم بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود.

این گزارش در خصوص نحوه ثبت نام متقاضیان در بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌های (صنایع دستی، فرش و نان و غله و غیره) می‌افزاید: داوطلبان از دوم تا نهم بهمن ماه سال جاری با مراجعه به سایت http://advari.irantvto.ir پس از خرید کارت اعتباری می‌توانند در حرفه مورد نظر خود ثبت نام نمایند.

بر اساس این گزارش، آزمون هر حرفه شامل دو مرحله کتبی و عملی است که متقاضیان بخش‌های صنعت ساختمان، تفاهم نامه‌ها (صنایع دستی، فرش و نان و غله و غیره) باید پس از ثبت نام در آزمون از پانزدهم تا هفدهم بهمن ماه با مراجعه به سامانه http://advari.irantvto.ir با درج شناسه پرداخت و شماره پرونده و یا با درج مشخصات فردی، کارت ورود به جلسه آزمون را دریافت نمایند.

این گزارش می‌افزاید: داوطلبان باید پس از شرکت در آزمون کتبی و کسب نمره قبولی براساس برنامه زمانبندی اعلام شده از سوی اداره سنجش استان برای شرکت در آزمون عملی به حوزه‌های تعیین شده مراجعه نمایند.

انتهای پیام/غ

برچسب ها: مهارت ، صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار