مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر گفت: استان اردبیل ظرفیت ها و پتانسیل های بسیاری برای توسعه کشت گیاهان دارویی دارد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، رضا ناصری، مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر با اعلام این خبر افزود: استان اردبیل ظرفیت‌ها و پتانسیل‌های بسیاری برای توسعه کشت گیاهان دارویی دارد که باید مورد توجه قرار گرفته و هم اکنون زمینه برای توسعه کشت گیاهان دارویی در این استان فراهم شده است.
وی تصریح کرد: کارگاه آموزشی- ترویجی با عنوان ایجاد گلخانه در مقیاس کوچک و کشت گیاهان دارویی با حضور ۳۰ نفر از مددکاران و کشاورزان پیشرو در بخشداری کورائیم برگزار گردید.
مدیر جهاد کشاورزی شهرستان نیر افزود: ایجاد بستری مناسب برای مشارکت کشاورزان، ارتقای مهارت‌های فردی و اجتماعی، تامین مالی خانواده‌های کم‌درآمد، ایجاد اشتغال متناسب با روستا و در نتیجه کاهش مهاجرت روستاییان به شهر‌های بزرگ از جمله اهداف اصلی تشکیل این دوره بود.
وی گفت: متقاضیانی که علاقمند به احداث گلخانه هستند می‌توانند درخواست کتبی خود را به این مدیریت تحویل نمایند بدیهی است در کمترین زمان ممکن مجوز‌های قانونی در اختیار آنان قرار خواهد گرفت و کارشناسان باغبانی و ترویج این مدیریت در تمام مراحل اجرا و بهره برداری در کنارشان خواهند بود.
انتهای پیام/ح

احداث گلخانه در شهرستان نیر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.