معاون استاندار اردبیل؛

دستاورد‌های انقلاب اسلامی به دانشجویان و جوانان تبیین شود

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل گفت: دستاورد‌های انقلاب اسلامی و تفاوت‌های نظام دینی و سلطنتی باید به صورت علمی به دانشجویان تبیین شود.

دستاورد‌های انقلاب اسلامی به دانشجویان و جوانان تبیین شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، شهریار شیری آراسته، سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل امروز در جلسه کمیسیون دانشجویی بیان کرد: دانشجویان قشر آگاه جامعه هستند و با آگاه شدن نسبت به دستاوردها، نقشه‌های دشمنان در راستای گمراهی جوانان را ناکام خواهند گذاشت.

وی تصریح کرد: در طول چهل سال گذشته ملت با آگاهی و ایمان به انقلاب و نظام اسلامی توانسته اند در مقابل تهدید‌ها و نقشه‌های دشمنان سربلند باشند.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری اردبیل با اشاره به قرار گرفتن در آستانه دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تصریح کرد: دهه فجر فرصت مناسبی است تا با برگزاری برنامه‌های مختلف برای دانشجویان این قشر نخبه را از آسیب‌های اجتماعی ناشی از تهاجم فرهنگی در امان نگه داریم.

شیری آراسته افزود: دشمنان برای فریب جوانان و مردم تمام قد ورود کرده اند و باید با تبیین اهداف انقلاب به جوانان از دخالت دشمنان در هدایت جوانان جلوگیری کنیم.

در این جلسه مسایل و مشکلات دانشگاه‌ها و دانشجویان استان مورد بررسی قرار گرفت.
انتهای پیام/ح

دانشجویان قشر آگاه جامعه هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.