مرکز مدیریت راه‌های کشور اعلام کرد؛

افزایش ۹.۳ درصدی تردد جاده‌ای نسبت به روز گذشته

طی شبانه روز گذشته، تردد ثبت شده آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۳۴ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۹.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.

یبه گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، براساس تصاویر دریافتی از دوربین‌های نظارتی، سامانه‌های تردد شمار و گشت‌های شعب راهداری سراسر کشور، در حال حاضر به استثنای محور‌های مسدود، مابقی محور‌های مواصلاتی کشور باز و تردد در آنها به روال عادی در جریان است.

طی شبانه روز گذشته، کل تردد ثبت شده بر اساس آخرین اطلاعات دریافتی از ۲ هزار و ۲۳۴ تردد شمار فعال در محور‌های برون شهری، نسبت به روز قبل ۹.۳ درصد افزایش را نشان می‌دهد.


بیشتر بخوانید: محور کندوان یکطرفه می‌شود/ افزایش ۴.۱ درصدی تردد‌ها در محور‌های برون شهری


همچنین سهم وسایل نقلیه سنگین ۱۶ درصد، اوج تردد بین ساعات ۱۷ تا ۱۸ و کمترین تردد بین ساعات ۳ تا ۴ صورت پذیرفته که هموطنان  با آگاهی از این موضوع می‌توانند ساعات مناسب تری را برای سفر انتخاب کنند.

رشد ۹.۳ درصدی تردد وسایل نقلیه نسبت به روز گذشته + جدول
۱. موتورسیکلت:

تردد موتور سیکلت از ساعت ۱۲ ظهر روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۰۳ تا ساعت ۶ روز شنبه مورخ ۹۷/۱۱/۰۶ از محور‌های کرج – چالوس، هراز، فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و بالعکس ممنوع است. تردد موتور سیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک بلامانع خواهد بود.


محور کندوان:

تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ الی ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۱۱/۰۵ از کرج به سمت مرزن آباد ممنوع بوده و با اعلام مأموران پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ روز جمعه مورخ ۹۷/۱۱/۰۵ از مرزن آباد به سمت کرج بصورت یکطرفه خواهد بود.

۳. نقلیه سنگین (به استثناء حاملان مواد سوختی و یا فاسد شدنی):

۳.۱- محور کندوان: تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج – چالوس و بالعکس کماکان ممنوع است.

۳.۲- محور هراز:

الف- تردد تمام تریلر‌ها کماکان ممنوع است.

ب- تردد تمام کامیون‌ها و کامیونت‌ها به استثنای حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۹۷/۱۱/۰۳ و همچنین از ساعت ۸ تا ۲۴ روز‌های پنجشنبه و جمعه مورخ‌های ۹۷/۱۱/۰۴ و ۹۷/۱۱/۰۵ از محور هراز ممنوع است.

انتهای پیام/

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار