عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران:

تخلفی در اتاق بازرگانی شیراز به کمیته انضباطی اتاق ایران اعلام نشده است

عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران گفت: تاکنون هیچ گزارشی مبنی بر وقوع تخلف در اتاق شیراز به کمیته انضباطی اتاق ایران اعلام نشده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، حسین پیرموذن عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران ظهر امروز پنج شنبه ۴ بهمن در جمع اصحاب رسانه در شیراز اظهار کرد: با توجه به گزارش‌های رسیده از اتاق شیراز، هیچ تخلفی و تخطی از قانونی در مباحث مالی در این اتاق رخ نداده است.

وی با بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی در نقاط مختلف کشور می‌توانند چارت مصوب هیئت نمایندگان خود را داشته و بر اساس آن عمل کنند، گفت: بنده به عنوان امین التجار و خزانه دار اتاق ایران اعلام می‌کنم که در مباحث مالی هیچ تخلفی در اتاق شیراز رخ نداده است.

در همه تشکل‌های بخش خصوصی مرتبط با اتاق بازرگانی، اعضای هیئت نمایندگان و هیئت رئیسه منتخب، حق دریافت حقوق، مزایا، عیدی، پاداش و حق جلسه را ندارند.

وی افزود: اعضای هیئت نمایندگان در عین حال می‌توانند تحت عنوان رئیس، نواب، معاون یا دیگر مباحث و براساس تصمیمی و مصوبه هیئت نمایندگان، در امور مختلف همکاری و کمک داشته باشند.

پیرموذن ادامه داد: هر سال ۲ نوبت گزارش کامل وضعیت مالی اتاق‌های بازرگانی سراسر کشور به اتاق تهران اعلام می‌شود، و یک مورد هنگام تصویب بودجه و در چنین ایامی و نوبت دوم در زمان تفریق بودجه و حوالی خردادماه است.

وی با بیان اینکه اتاق‌های بازرگانی کشور معمولا یک نفر را از خارج هیئت نمایندگان به عنوان دبیر انتخاب کرده و با تعیین حقوق و مزایا، عهده دار امور اجرایی و مدیریتی مجموعه می‌کنند، تصریح کرد: به اتاق شیراز هم توصیه شد که یک دبیر را انتخاب کند اگرچه بر اساس تصمیم هیئت نمایندگان اتاق می‌تواند تغییراتی در چارت ایجاد کند.

رئیس اتاق بازرگانی اردبیل افزود: با توجه به قرار داشتن در ایام انتخابات هیئت نمایندگان اتاق‌های کشور، حفظ آرامش برای انجام انتخاباتی خوب ضرورت دارد.

وی ادامه داد: هر ۴ سال، این انتخابات در بهمن ماه برگزار و در هر استان ۱۵ نفر به عنوان اعضای هیئت نمایندگان انتخاب خواهند شد که این افراد از میان خود هئیت رئیسه را مشخص می‌کنند.

پیرموذن گفت: اتاق بازرگانی شیراز در سطح ایران و حتی بین الملل دارای جایگاه خوبی است، و طی سه دوره گذشته، اتاق بازرگانی شیراز دارای جایگاه شایسته‌ای بوده است.

عضو هیئت نمایندگان اتاق ایران اضافه کرد: رسانه‌ها در حفظ و ارتقاء جایگاه اتاق بازرگانی شیراز تاثیرگذاری بسیار زیادی دارند.

نایب رئیس کمیته انضباطی اتاق ایران افزود: در هیچ یک از اتاق‌های بازرگانی کشور کارت بازرگانی جعلی وجود نداشته که باطل شود و در اتاق اهواز، تعدادی کارت عضویت به دلیل آنکه مدارک لازم و قانونی دیر واصل شده بود، معلق شد تا مدارک تحویل شود.

انتهای پیام/چ

صحبت های عضو هیئت نمایندگان و خزانه‌دار اتاق بازرگانی ایران در شیراز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.