پرداخت ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر پارس آباد

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل گفت: مبلغ ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات کم بهره به عشایر پارس آباد پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، معرفت آذری، مدیر کل امور عشایر استان اردبیل در دیدار با امام جمعه اصلاندوز از افزایش سطح خدمات ارائه شده به عشایر از جمله افزایش میزان نهاده‌های دامی و تسهیلات بانکی توزیع شده در بین واحد‌های دامی عشایر خبر داد.

وی اظهار کرد: این قشر همیشه توانسته اند سهم خود را در مدیریت کشور و هم در جبهه‌های دفاع و هم در جبهه اقتصادی، سیاسی و فرهنگی بخوبی ایفا کنند و دین خود را به کشور ادا کرده است.

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل بیان کرد: شهرستان پارس آباد دارای ۶ هزار و ۱۹۵ خانوار عشایری با جمعیت ۳۱ هزار و ۱۹۲ نفر که این تعداد عشایر در ۱۸۰ قشلاق زندگی می‌کنند.

آذری افزود: تعداد ۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۲ میلیارد و ۸۰۰ میلیون ریال در سالجاری در این شهرستان در حال اجرا می‌باشد.

وی گفت: در هشت ماه گذشته از محل ارزش افزوده ۸ میلیارد و ۵۹۰ میلیون ریال جهت خدمات رسانی به عشایر منطقه به فرمانداری پارس آباد اختصاص یافته است.

مدیر کل امور عشایر استان اردبیل افزود: برای عشایر شهرستان پارس آباد تسهیلات کم بهره در سقف ۶۰ میلیارد ریال از محل بند ب. ماده ۵۲ و ماده ۱۰ و ۱۲ پرداخت شده است.

آذری در ادامه بیان کرد: تعداد ۳ تانکر آبرسانی سیار به ارزش ۹ میلیارد ریال و تعداد ۳۰ مخزن تانکر ۲۰۰۰ لیتری برای رفع مشکل عشایر این شهرستان خریداری شده است.

وی افزود: در ۶۰ قشلاق برای ۱۳۰۰ خانوار عشایری آبرسانی سیار انجام گرفته و تسطیح و مرمت ۸۵ کیلومتر از راه‌های عشایری این منطقه به پایان رسیده است.

انتهای پیام/ح

آبرسانی به عشایر شهرستان پارس آباد

برچسب ها: تسهیلات ، کشاورزان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.